Announcement

Collapse
No announcement yet.

redigere tittel på tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    kommer vel ikke til å skje noe med dette heller tenker jeg

    Comment


    • #17
      Er det sånn at medlemmenes meninger og ønsker ikke har noe å si her på forumet eller? Virker som uansett hva vi sier så blir det ikke gjort noe. Blir det ikke mer arbeid for admin/moderatorene hvis alle de som vil endre trådtittel må sende PM til de i stedet for å gjøre det sånn at vi kan gjøre det selv?
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #18
        Originally posted by berniebp87 View Post
        Er det sånn at medlemmenes meninger og ønsker ikke har noe å si her på forumet eller? Virker som uansett hva vi sier så blir det ikke gjort noe. Blir det ikke mer arbeid for admin/moderatorene hvis alle de som vil endre trådtittel må sende PM til de i stedet for å gjøre det sånn at vi kan gjøre det selv?
        Lukk igjen du da, vi har jo gjort mange endringer basert på brukererfaringer.
        Akkurat det der med å endre trådtittel er muligens noe som mangler i forumet, var ikke kar om å finne det sist jeg kikka, og de siste dagene har jeg jobba overtid hver dag.

        Det er kun meg eller Esben som kan fikse dette, og sistnevnte tror jeg tar seg betalt for administratsjon.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #19
          Originally posted by kimmen View Post
          kommer vel ikke til å skje noe med dette heller tenker jeg
          makan til sutring og klaging....ALDRI glem at dere er på et gratis forum, moderatore jobber gratis og ingen tjener på dette.

          Alle ønsker bli notert og samlet opp, så blir det tatt en sjau innimellom og gjort endringer og oppdateringer. Vi betaler for endel av disse tjenestene og kan ikke holde på å gjøre dette i hytt og gevær. Derfor samles det opp.

          Konstruktive forslag og kritikk er velkommen, men sutring og klaging kan dere ta en annen plass!
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #20
            Originally posted by neptyr View Post
            Lukk igjen du da, vi har jo gjort mange endringer basert på brukererfaringer.
            Akkurat det der med å endre trådtittel er muligens noe som mangler i forumet, var ikke kar om å finne det sist jeg kikka, og de siste dagene har jeg jobba overtid hver dag.

            Det er kun meg eller Esben som kan fikse dette, og sistnevnte tror jeg tar seg betalt for administratsjon.
            Beklager, jeg liker dette forumet veldig godt og synes det er det beste forumet i hele Norge og alt arbeidet dere har gjort for oss er fremragende. syntes det bare det var tungvint å få endre tittelen. men jeg skal holde kjeft om det nå. uansett, dere gjør en KJEMPEJOBB!!!!
            Mvh Werner Harstad

            Comment


            • #21
              Originally posted by berniebp87 View Post
              Beklager, jeg liker dette forumet veldig godt og synes det er det beste forumet i hele Norge og alt arbeidet dere har gjort for oss er fremragende. syntes det bare det var tungvint å få endre tittelen. men jeg skal holde kjeft om det nå. uansett, dere gjør en KJEMPEJOBB!!!!
              Vi skal nok få fiksa det, må bare finne ut av litt rettigheter og hvordan man skal gjøre det. =)
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #22
                Vi kan gi admin status til brukerne så kan alle styre som de vil Da bør vel alle bli fornøyde?
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #23
                  Hæpp, er tilbake igjen nå etter en liten "downtime", jeg fikk bare alt for mye å gjøre på jobb til at jeg har hatt tid / ork til å være innom noe som helst av forum egentlig.

                  Se om jeg ikke kan komme litt sterkere tilbake nå
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    Skjer det noko med dette???

                    Comment


                    • #25
                      Jeg testet litt nå, og ser at man får redigert dersom man gjør det med en gang. Har søkt litt om vBulletin og ser ut til at det er mulig å sette en tidsbegrensning på hvor lenge man har lov til å endre en tråd. Kanskje en administrator kan fikse?

                      Go to ACP -> vBulletin Options -> Message Posting and Editing Options -> Time Limit on Editing of Thread Title

                      Zero does not equal indefinite editting time. So you have to set it to a high, high value like 30 years. I suspect this forum has the setting set to something similar. Thanks everyone for your help.

                      Comment


                      • #26
                        Der har vi det.. Jeg har leita meg grønn etter settings på det, men jeg mangler rett og slett den menyen...
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #27
                          Det har vel kommet en versjon 4 av vbulletin. Kanskje prøve å oppgradere ?

                          Comment


                          • #28
                            ja, det hadde iallefall vært fantastisk gjevt med muligheten til å endre dette selv på en av sine egne tråder.
                            på salgstråder etterhvert som ting blir solgt/oppdatering av priser.
                            hadde iallefall blitt en enda mer fornøyd forumbruker her hvis denne funksjonen hadde kommet på plass
                            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                            Comment


                            • #29
                              Jeg må ha mer tilgang da.
                              Per idag så har jeg ikke tilgang til verken servere eller lignende for å foreta oppgraderinger osv.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by neptyr View Post
                                Jeg må ha mer tilgang da.
                                Per idag så har jeg ikke tilgang til verken servere eller lignende for å foreta oppgraderinger osv.
                                Kanskje ett dumt spørsmål, men det er vel noen som har denne tilgangen?

                                Comment

                                Working...
                                X