Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereo og diverse stjålet i Noresund (Krødsherad) Buskerud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilstereo og diverse stjålet i Noresund (Krødsherad) Buskerud

    Parkerte utafor kiwi ista og ble henta av en kamerat, så dro vi en tur, kom tilbake 4-5 timer senere og da var jeg plutslig en del fattigere... =/

    "De" tok med seg en Dynabel BF4501 monoblokk, Clarion EQS746 equalizer, JVC KD-R511 spiller, og noe andre saker.

    Prøvde tydligvis og stjele bilen og; rattlåsen var knekt, og tenningskablene var røska ut. Hanskerommet var rivd av og to sideruter knust.

    Kan prøve og se positivt på det og tenke att hele bilen ikke er borte, men blir vansklig når jeg tenker på alle timene jeg har drivi på inni der, og att alt er borte og helt rasert nå...
    Last edited by Calamares; 30-11-2010, 20:44.
    -Sondre

  • #2
    Pokker så kjedelig!!!

    Om du har serienummeret på dynaBelforsterkeren din, så kan jeg legge det inn på systemet på jobben, så får jeg varsel dersom noen sender den inn for rep.
    Kanskje et longshot, men det har blitt funnet stjålet utstyr på den måten tidligere...
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #3
      Har desverre ikke serienummeret.. Men da vet jeg det til senere, så kan jeg skrive ned serienummeret på neste forsterkerene jeg skal kjøpe
      -Sondre

      Comment


      • #4
        Fant ut at jeg hadde en bærbar pc der og, som også er borte..
        -Sondre

        Comment


        • #5
          Kan jo prøve å høre med sjefen på Kiwi der, forklare saken og høre om du kan få se kameraopptakene? Regner med at du ikke får lov til å få det, men titte på kanskje? Brått så kanskje det er noen kjente ansikter.. eller om ser skiltet på bilen de brukte.
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #6
            Ja er en mulighet :P Skal høre^^

            Men jeg parkerte litt unna, men er jo godt mulig at man kan se ihvertfall bilen de brukte.. Er verdt ett forsøk
            -Sondre

            Comment

            Working...
            X