Announcement

Collapse
No announcement yet.

STJÅLET: Vokswagen golf 3, 1994 mod (rød)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • STJÅLET: Vokswagen golf 3, 1994 mod (rød)

    Hei !

    Da jeg skulle til jobb imorres, så jeg at bilen min vart borte :\
    Har vært hos politi og meldt den stjålet.
    Typisk at dette skal skje, er stjålet nesten 30 biler i området jeg bor i 2010 !

    -Volkswagen golf
    -1994 Modell
    -Farge rød

    REGNUMMER: SR 54259

    MITT TLF NUMMER: 92616005

    Jeg var heldig som ikke har kommet så langt med bilstereobygginga, Men tyven fikk med seg:

    -10 -12 meter 50mm2 strømkabel
    -Alpine 9886r spiller(Jeg har front-dekselet her)
    -Alpine pxa-h100 (imprint boks)
    - signalkabler
    - En haug med løse dempematter verdi ca 2500,-

    Felgene på bildene står ikke på, har på vinterdekk,stygge stålfelger.



    Morten









    Last edited by lyd; 03-11-2010, 21:43.

  • #2
    fy F*** !!! forbanna tjuver!
    bilstereo pensjonist!

    golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

    Comment


    • #3
      Anbefaler deg å legge med et nummer til deg, slik at folk kan ta kontakt med deg hvis de tror de har sett bilen..

      Kan forresten slenge ut bilen på Audi VW forumet hvis det er ønskelig ; )
      ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
      99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
      § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

      Comment


      • #4
        uff, trist dag det her..

        Heldig for meg at DD subben, alle forsterkerne og frontsettet ligger her hjemme, glad for det !

        Vet ikke om jeg tør og fortsette med bilstereo lengre. Det stjeles hele tiden her.
        Mamma sin bil, har blitt stjålet her før, bilen til mammaen til en god venn ble stjålet for ikke så lenge siden + dyre felger på mange biler..
        i 2010 er det nesten 30 bil-tyveri KUN på Flatåsen der jeg bor..
        golf er jo en av de mest stjålne bilene også, desverre

        KrQlle: Det hadde vært kjempebra om du gjør det, veldig takknemmelig for det..

        har lagt til tlf nummer..

        Morten

        Comment


        • #5
          Ikke la de lavmålene ta knekken på deg!
          Håper du finner bilen din. Og håper du forsetter med hobbyen din.
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

          Comment


          • #6
            Originally posted by GENEXXA View Post
            Ikke la de lavmålene ta knekken på deg!
            Håper du finner bilen din. Og håper du forsetter med hobbyen din.

            Vi får se om bilen kommer til rette..den er sikkert greit rassert, må vel ha brutt opp dør og tenning.
            Kjøpe jo bilen for 4 uker siden.. Vi får se

            Comment


            • #7
              Sånn.. Laget tråd på Audi VW Forumet

              Lykke til med bilen, håper den kommer fort tilbake i samme stand som den dro i..

              Og sier det samme som GENEXXA, ikke la deg knekke så lett, fortsett med hobbyen din!
              ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
              99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
              § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

              Comment


              • #8
                Tusen takk skal dere ha for støtten
                Bilstereointeressen vil alltid være hos meg

                Comment


                • #9
                  Utrolig trist å lese om biler som blir stjålet! Er utrolig redd for dette selv...
                  Viktig å ha alarm på bilen. Det kan redde bilen og ikke minst Det Kjære du har inne i den.
                  Håper bilen din kommer tilbake like hel.
                  Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                  Comment


                  • #10
                    Utrolig kjedelig! Føler med deg.. Har en viss ide om hvordan det føles.

                    Håper du finner igjen bilen, eller i det minste har forsikringen iorden, så ikke du går på et kjempetap!
                    Joakim Skovlund
                    dynaBel Tønsberg
                    Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
                    www.dynabel.no -
                    dynaBel Tønsberg på Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Har vært ute i mange strøk og sett, mange folk som vet at den er borte hvertfall..
                      Mange av bilene som er stjålet her, ble funnet igjen, så det er et lite håp
                      Er jo ikke dyre bilen, men er jo kjedelig uansett..
                      golf er vist simpel bil og stjele.. blir alarm i neste bil ihvertfall !

                      Joakim:Jeg ble ganske lei meg når jeg så bilen din ble stjålet, tenk alle timene han har brukt på den ?
                      Kan aldri få igjen det samme på det..

                      Takk nok engang for all støtte, kjempeglad for det

                      Comment


                      • #12
                        Et tips til alle, kan jo være å lage en hjemmemekka startsperre. En skjult bryter til start-reléet, f.eks. Da kan de tjuvkoble tenningslåsen så mye de vil...

                        Og, som Joakim sier, passe på å ha forsikringa i orden.

                        PS: Du sier du nettopp har kjøpt bilen... er du sikker på at du fikk med alle nøklene, og at du ikke kjøpte den fra noen snuskete folk? Mener å ha lest at det er mange som går på den smellen, sånn at selger kan selge samme bil flere ganger! :P

                        Comment


                        • #13
                          Har faktisk tenkt på den tanken faktisk, montere knapp en hemmelig plass som ingen vil finne..
                          Hadde jo faktisk tenkt å kjøpe alarm til bilen, men jeg kom ikke så langt, men flinke tyver klarer sikkert og lure den også ?

                          Jeg fikk med 1 nøkkel når jeg kjøpte bilen.. jeg kjøpte bilen til en dame i Steinkjer, var veldig snille folk. men er jo 1 1\2 time kjøring (ca 12 mil)..

                          Har sjekket bom-brikken også, men det er ingen passeringer siden sist jeg kjørte.
                          Er jo bom veldig mange plasser her.

                          Comment


                          • #14
                            JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!

                            Kjørte meg entur ikveld, og vist faen fant jeg bilen min !

                            den sto parkert på en felles parkeringsplass ved lerkendal stadion...
                            Kontaktet politiet og de kom og så.. INGENTING VAR BORTE!!
                            Tilogmed lås,rattlås var fint.. virket som ingen hadde stjålet bilen faktisk..
                            politiet sa at det mest sannsynlig var en fakenøkkel av noe slag.

                            Akkurat nå er jeg bare kjempeglad

                            Mvh Morten

                            Comment


                            • #15
                              Grattis!!
                              Ikkenoe slår følelsen av å finne igjen "barnet sitt" i hel forfatning!
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment

                              Working...
                              X