Announcement

Collapse
No announcement yet.

Treo csx 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Treo csx 15

    Hei godt folk! jeg ble desverre svindlet på 2 stk TREO CSX 15. jeg ble garantert at de var ny reconede i 2015 og ikke brukt etter det. hva jeg fikk var subber som var recona i 2009 med uorginal støvhette og den ene hadde knekt hele ramma. Dette er DB drag subber som var custom bestilt med 4x1,5 ohm pr sub. disse koster da 25 000 nye pr stk. Noen som vet om denne ramma kan sveises og pusses? hvor man eventuelt kan få nytt recone sett? takk for svar Hilsen Jarl.

  • #2
    Ingen som har erfaring med treo??

    Comment


    • #3
      Treo har nok aldri blitt solgt over disk i Norge. Så det er nok begrenset hvor mange som har hatt labbene i et slikt element. Men er det alu i kurven, så kan den sveises. Recone må du nok til USA for å få tak i.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Okei! Takk for svar

        Comment


        • #5
          si i fra viss du ska selge de ? har en som har knekt her å . så kansje det hadde gått an å fått til to hele =)

          Comment


          • #6
            Jeg selger jeg har en hel og en knekt. De har som sagt custom spoler 4x1,5 ohm. De har ikke original støvkopp. bare en flat kopp som gjør at de ser tame ut.

            Comment

            Working...
            X