Announcement

Collapse
No announcement yet.

OT-Posting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hæ? Litt tidlig på morran her.. Hva prater vi om nå?

    Og TTT, se nå signaturen min, kjenner du mange jenter som heter Rolf ?
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #17
      Tror TTT snakker om tråder generelt med hver sin respektive trådstarter

      Men om trådstarter begynner å spore av, så har det lett for å eskalere. Eskalerer det så blir det vanskeligere å kontrollere, og man vil da gli ut på hele forumet til slutt fordi moderatorene har et svare strev med å følge opp hver enkelt tråd individuelt. Like greit å ha klare retningslinjer uten for mye mikk-makk synes nå jeg!
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #18
        Åja, sånn.

        _NEI_ .

        Kan vel si det så enkelt.
        Trådstarter lager en diskusjon om et emne, i det den diskusjonen har starta, så er den i teorien utenfor trådstarters kontroll. Så alt av OT der sporer en slik tråd VELDIG fort av, uavhengig av om det er trådstarter eller en random som poster.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #19
          Originally posted by neptyr View Post
          Hæ? Litt tidlig på morran her.. Hva prater vi om nå?

          Og TTT, se nå signaturen min, kjenner du mange jenter som heter Rolf ?
          Snakka om trådstarter av hver enkelt tråd, ikke deg.

          Originally posted by Tony View Post
          Tror TTT snakker om tråder generelt med hver sin respektive trådstarter

          Men om trådstarter begynner å spore av, så har det lett for å eskalere. Eskalerer det så blir det vanskeligere å kontrollere, og man vil da gli ut på hele forumet til slutt fordi moderatorene har et svare strev med å følge opp hver enkelt tråd individuelt. Like greit å ha klare retningslinjer uten for mye mikk-makk synes nå jeg!
          Du har et poeng, Tony. Men jeg tenkte egentlig ikke at TS sporer av,
          men heller at det snakkes om mye annet rundt hans/hennes tema osv...

          Originally posted by neptyr View Post
          Kan vel si det så enkelt.
          Trådstarter lager en diskusjon om et emne, i det den diskusjonen har starta, så er den i teorien utenfor trådstarters kontroll. Så alt av OT der sporer en slik tråd VELDIG fort av, uavhengig av om det er trådstarter eller en random som poster.
          Hva med prosjekttrådene? Kan jeg til en viss grad bestemme selv hvor mye "OT" jeg vil ha i min tråd før det går for langt? Altså prat om/rundt ting der...
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #20
            Njah, du må gjøre hva du vil, men en moderator (skal i teorien) stoppe OT kjapt.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #21
              Jeg syns ikke prosjekttråder skal fylles med snikk snakk.
              Hadde det vært opp til meg, hadde det vært 1 tråd for bilder/info, en tråd for kommentarer/snikk snakk.

              Da må ikke nye medlemmer bla igjennom ti-talls sider.
              F.eks Hifonics og bearniebp87 sine tråder er veldig spennende og se på bildene (min mening), men syn det er så mange sider med kommentarer/snikk snakk.

              [/i]Jeg vet jeg kaster stein i glasshus her, har vært med på mye snikk snakk i noen prosjekt-tråder[/i]
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #22
                Originally posted by neptyr View Post
                Sittet å lest litt igjennom de siste dagene, og den OT postinga må det bli slutt på.
                SPESIELT i salgsdelen.

                Jeg sletter uten forvarsel, samme gjør de andre moderatorene.
                Skal du ikke slette din egen melding, neptyr?
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #23
                  Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Skal du ikke slette din egen melding, neptyr?
                  Zing ;D

                  Men ang. prosjektrådene, hvis jeg hadde lagd en prosjekttråd så hadde jeg egentlig bare satt pris på snikksnakk og 'liv' i tråden. Går det for langt så får TS si ifra og ev. melde ifra til adminjentene.
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ugn View Post
                    Zing ;D

                    Men ang. prosjektrådene, hvis jeg hadde lagd en prosjekttråd så hadde jeg egentlig bare satt pris på snikksnakk og 'liv' i tråden. Går det for langt så får TS si ifra og ev. melde ifra til adminjentene.
                    og da er spørsmålet, hva er for langt da?

                    fins en del prosjekt tråder her nå som det er endeløst tåkesnakk om tull og tøys før det kommer ett totalt uinteressangt bilde av en skrue eller mutter (?!). for all del masse bilder i en prosjekt tråd, men snikk snakk og tull på ti talls sider mellom bildene er totalt uinteressangt, for meg vertfall.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Skal du ikke slette din egen melding, neptyr?
                      Satt bare å venta på at en eller anna "morroper" sku prøve å flame meg på den der, TROLL SUCCESSFULL!

                      Litt humor må det være lov med, det er den konstante avsporinga jeg vil til livs.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by neptyr View Post
                        Satt bare å venta på at en eller anna "morroper" sku prøve å flame meg på den der, TROLL SUCCESSFULL!

                        Litt humor må det være lov med, det er den konstante avsporinga jeg vil til livs.
                        Haha jada, jeg syntes bare det var morsomt jeg.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment

                        Working...
                        X