Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cd spiller med android styring?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cd spiller med android styring?

    Finnes dette? post en link hvis du vet av noe som funker bra
    Er Galaxy S2 jeg har, hadde jo vært flott å sluppet å rote med den tlf hver gang jeg skifter sang

  • #2
    http://pioneerelectronics.com/PUSA/C...28SPH-DA100%29 denne er vel kanskje noe for deg da?

    Comment


    • #3
      SPH-DA100 fikk vi inn på lager i dag. Den er Android kompatibel. Det er også alle Kenwoods modeller.
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Logits View Post
        http://pioneerelectronics.com/PUSA/C...28SPH-DA100%29 denne er vel kanskje noe for deg da?
        tja, er vel 2 din det der, hvis ikke hadde det vert gull

        Comment


        • #5
          Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
          SPH-DA100 fikk vi inn på lager i dag. Den er Android kompatibel. Det er også alle Kenwoods modeller.

          Okay, men den android styringa på kenwood er dt noe du har testet selv og syntes funker bra?
          Er det mulig å styre tlf via bluetooth streaming eller må man ha kabel?

          Comment


          • #6
            Jeg har dessverre ikke Android telefon. Så jeg har ikke fått testet det skikkelig. Men A2DP skal fungere også på android. Du skal kunne styre sporvalg og endel annet.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Har en Alpine XDA-305 med en blåtann-modul, og der funker det fint over blåtann. Styrer også Spotify gjennom blåtann (til en viss grad vel og merke)
              Eneste som er dumt er tiden den bruker å koble seg opp over blåtann, men har noe med godkjenning/støtte for visse modeller som er verre for noen telefoner enn andre. Godkjente modeller funker fett, mens min SG2 er litt møkk med den.. Gamle HTC Desire og var treg..
              Mvh Michael
              ---------
              Volvo V40 Prosjekt

              Comment

              Working...
              X