Announcement

Collapse
No announcement yet.

B² nå tilgjengelig hos Elutstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Så fordi de oppfører seg på ikke akseptabel måte skal vi bare sitte å se på og la det skure og gå. Er det det du mener er den rette måten?

    Vi har ikke sensurert noen av merkene deres eller noe annet. Kun firmanavnet.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #17
      jeg ser ikke noe uakseptabel oppførsel jeg. bare fra deg som går inn å redigerer signaturen uten å si fra eller spørre men hei, nå var jeg barnslig
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

      Comment


      • #18
        Du skjønte sikkert at du gikk over streken når du redigerte signaturen din
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #19
          Jeg skjønner hva du mener jeg skal ikke være kuken her hehe
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
            Kan også legge til at de driver utstrakt bruk av copy/paste på en rekke produktbeskrivelser som vi og flere andre nettbutikker har laget. Altså et klart brudd på copyright og åndsverkloven.
            Hm, synes det var en del kjent tekst når jeg var der inne ja, det er faktisk rimelig drøyt!

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • #21
              Moralen er ikke helt topp alle steder i bransjen dessverre..
              Men det gjenspeiler nok bare hele samfunnet, og det beste er nok å drite i det Vi får heller prøve å samle miljøet på en bedre måte her inne. For føler at det holder på å skli litt ut, og det er ikke heldig..
              Jonas Tautra
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #22
                Regner ikke med tråden får stå så lenge.

                Det ENESTE dette opplegget surrer ned til er Pål's irritasjon over at vi har fått til det han ikke fikk til. Gullgruvene han fikk servert i fanget rotet han bort på å krangle med folk, mens vi jobber mot og for kundene og markedet. Han kan bruke så mange latterlige unnskyldninger han klarer å dikte opp, men det er der det ender.

                1. HVA har vår EVENTUELLE kopierte tekstforfatting fra produkter vi tidligere solgte FOR Pål, som vi fikk tillatelse til AV Pål til å bruke - NOE SOM HELST med forumene å gjøre? Ingenting. Fullstendig meningsløs og latterlig unnskyldning. Hvis det er noen produkter på vår nettside som vi ikke har endret produktbeskrivelse på, så er det fordi de henger igjen fra da vi brukte teksten til Pål fordi vi var forhandler FOR HAN, og det var han som forfattet produkttekstene. Send meg en liste, så skal jeg fjerne disse få prosentene av våre produkter som irriterer tekstforfatteren. Å oversette engelsk til norsk klarer vi fint i vår butikk.

                2. Hva har B2 med dette å gjøre? At Det NEVNES at vi har tatt over agenturet kan vel strengt tatt ikke konkluderes/relateres overhodet med at Bent ikke skal få lov å snakke om B2 her?

                3. Når skulle vi REVOLUSJONERE VERDEN med formuet vårt? Forumet er laget i den hensikt å dele nyheter, tester og linker og kontrollere det vi vil dele av informasjon til omverdenen SELV. Ikke bli diktert, som her. Grunnen til at vi ikke er flere medlemmer er ganske naturlig at det tar TID å bygge opp et forum. Vi har brukt TIDEN på å selge varer, og da vi har økt omsetningen 30-40% HVERT ÅR siste 4 årene. Derfor har vi ikke hatt tid til å jobbe med forumet slik vi burde. De rabattkodene det er snakk om var vel noe vi hadde 2-3 første ukene av forumets oppstart.

                4. Veldig morsomt å se at Pål nå selger samtlige varer i sin nettbutikk som har brukte timer på å rakke ned på i mail til meg tidligere. Ja jeg har mailene enda.
                F.eks hadde han ikke mye til overs for dynabel, men nå er plutselig alt han selger i nettbutikken sin et kjempekjøp for alle som spør her inne

                Ellers god fantasi og underholdende lesning. Virkelighetsoppfatningen til enkelte får meg til å trekke på smilebåndet.

                Jan Ove.

                Comment


                • #23

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                    Dette forumet drifter jeg av min egen lomme, helt gratis for dere. Så jeg er redd sytingen deres ikke går inn på meg

                    Den omtalte butikken trodde de skulle revelusjonere hele verden med sitt nye forum og hadde så liten fantasi at de ikke klarte å finne på et eget navn. Attpåtil kopierte de hele strukturen på vårt forum. Og ja, se for en suksess det har vært for dem.

                    Kan også legge til at de driver utstrakt bruk av copy/paste på en rekke produktbeskrivelser som vi og flere andre nettbutikker har laget. Altså et klart brudd på copyright og åndsverkloven.

                    Syns dere fortsatt de skal få gratis reklame på vårt forum?



                    Hadde ikke forumet eksistert hadde sikkert ikke jeg handlet fra deg som jeg har gjort tidligere, så "gratis" er vel ikke helt rett begrep sånn egentlig?

                    tar ikke noen sin side for dere er like barnslig begge 2, driter egentli i det men siden B2 sin post var sensurert så begynner det å bli litt bilforumet lukt av hele greiene.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Hertz View Post
                      Regner ikke med tråden får stå så lenge.

                      Det ENESTE dette opplegget surrer ned til er Pål's irritasjon over at vi har fått til det han ikke fikk til. Gullgruvene han fikk servert i fanget rotet han bort på å krangle med folk, mens vi jobber mot og for kundene og markedet. Han kan bruke så mange latterlige unnskyldninger han klarer å dikte opp, men det er der det ender.

                      1. HVA har vår EVENTUELLE kopierte tekstforfatting fra produkter vi tidligere solgte FOR Pål, som vi fikk tillatelse til AV Pål til å bruke - NOE SOM HELST med forumene å gjøre? Ingenting. Fullstendig meningsløs og latterlig unnskyldning. Hvis det er noen produkter på vår nettside som vi ikke har endret produktbeskrivelse på, så er det fordi de henger igjen fra da vi brukte teksten til Pål fordi vi var forhandler FOR HAN, og det var han som forfattet produkttekstene. Send meg en liste, så skal jeg fjerne disse få prosentene av våre produkter som irriterer tekstforfatteren. Å oversette engelsk til norsk klarer vi fint i vår butikk.

                      2. Hva har B2 med dette å gjøre? At Det NEVNES at vi har tatt over agenturet kan vel strengt tatt ikke konkluderes/relateres overhodet med at Bent ikke skal få lov å snakke om B2 her?

                      3. Når skulle vi REVOLUSJONERE VERDEN med formuet vårt? Forumet er laget i den hensikt å dele nyheter, tester og linker og kontrollere det vi vil dele av informasjon til omverdenen SELV. Ikke bli diktert, som her. Grunnen til at vi ikke er flere medlemmer er ganske naturlig at det tar TID å bygge opp et forum. Vi har brukt TIDEN på å selge varer, og da vi har økt omsetningen 30-40% HVERT ÅR siste 4 årene. Derfor har vi ikke hatt tid til å jobbe med forumet slik vi burde. De rabattkodene det er snakk om var vel noe vi hadde 2-3 første ukene av forumets oppstart.

                      4. Veldig morsomt å se at Pål nå selger samtlige varer i sin nettbutikk som har brukte timer på å rakke ned på i mail til meg tidligere. Ja jeg har mailene enda.
                      F.eks hadde han ikke mye til overs for dynabel, men nå er plutselig alt han selger i nettbutikken sin et kjempekjøp for alle som spør her inne

                      Ellers god fantasi og underholdende lesning. Virkelighetsoppfatningen til enkelte får meg til å trekke på smilebåndet.

                      Jan Ove.

                      Dette har ikke noe med det å gjøre. All ære til dere for at dere har fått en blomstrende butikk i et ellers trangt marked.
                      Kan aldri huske å ha sett noen gullgruver. Såesielt ikke servert noen i noe fang. Da ville jeg lagt merke til det, tror jeg. Du skal ikke tro alt du hører.

                      Har B2 noe med dette å gjøre? Jeg har ikke blandet dem inn i dette.

                      Man blir alltid farget i sitt syn, hva gjelder produkter som ligger ens hjerte nærmest. Ikke kom å påstå noe annet. Også kan det jo hende man har hatt dårlig erfaringer før som siden har blitt tilbakevist. En ærlig sak det.

                      Her har du ett par eksempler. Min tekst, av min penn: http://www.********.no/product_info....oducts_id=6162 http://www.********.no/product_info....oducts_id=3622

                      Kan også nevne hva du gjode med Klipsch. Før du i det hele tatt hadde avtalen med importøren i boks om å få lov å selge produktene, var du på bassbrothers og klippet og limte alt som var av tekst og bilder fra nettsiden dems. Til og med unike bilder som de hadde laget brukte du på din nettbutikk. Om ikke du har vett nok til å skjønne at det er umoralsk så får det stå for din kappe.

                      Denne diskusjonen ser jeg ingen vits å fortsette. Avgjørelsen er tatt. Dere er bannlyst fra dette forumet og det vil ikke bli opphevet i nær fremtid. Lykke til videre og fortsatt all ære til dere og andre som gjør det bra i vår bransje
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #26
                        Er ganske enig i det Jonas sier her.
                        Miljøet har tatt en skikkelig "dump" de siste 2 årene. I hvertfall aktiviteten til de med enorm erfaring her inne. Virkelig synd.

                        Originally posted by Hertz View Post
                        1. HVA har vår EVENTUELLE kopierte tekstforfatting fra produkter vi tidligere solgte FOR Pål, som vi fikk tillatelse til AV Pål til å bruke - NOE SOM HELST med forumene å gjøre? Ingenting. Fullstendig meningsløs og latterlig unnskyldning. Hvis det er noen produkter på vår nettside som vi ikke har endret produktbeskrivelse på, så er det fordi de henger igjen fra da vi brukte teksten til Pål fordi vi var forhandler FOR HAN, og det var han som forfattet produkttekstene. Send meg en liste, så skal jeg fjerne disse få prosentene av våre produkter som irriterer tekstforfatteren. Å oversette engelsk til norsk klarer vi fint i vår butikk.
                        Ikke for og være fjottete, men hvor lang tid bruker dere på oversetting?
                        Alt av B2 produktene er fortsatt engelsk beskrivelse på. Og alt av nye Hertz/Audison produkter som kom etter dere tok over importen.
                        Runar E. Olsen ~ Moderator
                        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                        Comment


                        • #27
                          ok, som en nøytral 3 .part , skjønner jeg pål meget godt og hans frustrasjon. Han gir den promillen av norges befolkning, altså oss bilstereofolk, en mulighet til å surfe gjennom dette forumet.
                          Jeg trives på forumet, mye fint her! Det var her jeg startet, fikk erfaring and so on. nå er det omtrent 1-2 år siden jeg hadde ett ok bygg, pga div årsaker. Men har vært konstant bruker, men husker hvordan noen som vi ikke nevner navnet på lenger, hele tiden kom opp med forslag, gjerne med en link som førte rett til de nevntes nettbutikk.
                          Jeg synes iallfall den ble drøy.
                          Godt de gjør butikk, for all del, også morsomt at b2 får leve videre

                          Men jeg blir ganske frustrert om denne plassen må dø, pga ett miljø som omtrent er døende (?)...
                          Da dette er den eneste indirekte offentlige kontakten vi har oss imellom.

                          egentlig ikke så mye mer å tilføye..
                          Mvh Even S. Jensen
                          Tlf 41091189
                          Digital Designs, nothing is even close!

                          Comment

                          Working...
                          X