Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du brukt pengene på idag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by epifant View Post
    Se der ja! Artig, artig. Du har bred bil skjønner jeg?
    Det problemet tar vi oss av etterpå er det ikke plass lager vi plass Dag har jo ett fint slagord der he he

    Comment


    • 3800,- på myrevolution.no, håper det er verdt det!
      Bmw e34 520:
      Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

      Comment


      • Ble et sånt sett i dag. http://www.astrotools.com/images/toolphoto/9589.jpg
        sigpic

        Comment


        • fikk endelig felgene mine i dag:




          litt bredere en orginal felgene,så da er det bare og få på litt gummi,og håpe det er plass bak
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

          Comment


          • Var litt uheldig å få med meg en Acurus A250 forsterker hjem i går En gammel liten god sak

            Last edited by Nils; 06-06-2012, 20:42.

            Comment


            • Kjøpte meg nytt objektiv til kameraet og måtte ut og teste litt Samyang 85mm f/1.4





              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment


              • Ikke akkurat i dag men, handla en samsung galaxy s3.......mmmmmhhhhhhhhh.........

                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
                Remi Lilleng

                Comment


                • 12 Guinness i går...
                  Mathias.... Soundman is alive
                  Acting normal for some time, but it was so booooring, i went back to be myself.
                  Gammel 124-drosje,Clarion ADCS-1, McIntosh amp(s), JBL GTi 408 og 600, og 2 GTi 1200. Loud & clear

                  Comment


                  • Handla meg ny mobil i dag, Samsung Galaxy Note. Skam rå telefon, er kjempefornøyd
                    Mye telefon frikjøpt for 6.500,- med bilsett, ekstra beskyttelses deksel og klasse 10 minnebrikke på 16GB.
                    Gorilla Glass, blir ikke ripete i det hele tatt.
                    Vanvittig kjapp og knall ram.
                    Sykt rå navi på den også, gruser Garminen gps'en jeg har i bilen til 4.000,-
                    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
                    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

                    Comment


                    • Du får vente litt med å rose den opp i skyene da, at produktet fungerer ut av esken er vel ikke sååå 'terningkast 6!'?
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • Originally posted by ugn View Post
                        Du får vente litt med å rose den opp i skyene da, at produktet fungerer ut av esken er vel ikke sååå 'terningkast 6!'?
                        Er du sur eller?? Noe du vil prate om

                        Comment


                        • 39 kr på pondus....velannvendte penger..
                          Remi Lilleng

                          Comment


                          • Handla meg ny grill til golfen, mk1. Og cl-leppespoiler fremme

                            Comment


                            • Originally posted by Slednekk View Post
                              Er du sur eller?? Noe du vil prate om
                              Ugn er alltid sur.

                              Sidenote: galaxy note er knalltelefon den. Har den selv. Venter bare på at ICS skal komme til den

                              Comment


                              • Note er skamrå den ja men som ren mobil er den litt stor syntes jeg.
                                Poenget med den er vel at det skal være en nettbrett/mobil kombo.

                                Comment

                                Working...
                                X