Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz HV165L knall midbas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hertz HV165L knall midbas

    får benytte denne tråden til å anbefale hertz hv165l midbas,monterte denne i en golf2 dør her en dag,og resultatet ble meget bra,de popper noe voldsomt! de spiller mye bedre enn ett konkurerende japansk merke som koster 4 lapper.
    her får man mye midbas for pengene!! anbefales!
    Last edited by Bilstereosenteret.no; 08-03-2007, 12:23.
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

  • #2
    Det er greit at noen har starta denne tråden også, så her er min anbefaling.

    Skal du ha et billigt 3 veis frontsett som spiller meget bra så kan jeg på det sterkeste anbefale Hertz ESK 163 S. Med dette så får du mye lyd for pengene.

    Tore
    1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
    Pioneer, AD, Audison, Soundstream

    Comment


    • #3
      Originally posted by GalantV6 View Post
      Det er greit at noen har starta denne tråden også, så her er min anbefaling.

      Skal du ha et billigt 3 veis frontsett som spiller meget bra så kan jeg på det sterkeste anbefale Hertz ESK 163 S. Med dette så får du mye lyd for pengene.

      Tore
      Det må startes egen tråd for hvert produkt som "testes"
      Honda Civic
      Audison Thesis

      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

      Comment


      • #4
        Originally posted by RiZLa View Post
        Det må startes egen tråd for hvert produkt som "testes"
        Navn/betegnelse burde inngå i overskriften slik at det blir lettere å finne frem senere.

        Frode

        Comment


        • #5
          Les den tråden jeg la inn, prøvd å skrive litt retningslinjer der
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            PS: det er veldig fint om dere poster litt om ander enn våre produkter også, så ikke dette blir et merkeforume, for det er ikke meninga
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              PS: det er veldig fint om dere poster litt om ander enn våre produkter også, så ikke dette blir et merkeforume, for det er ikke meninga
              Du får vente til du får min test av Soundsplinter RL-p 15 VS Soundstream T4 15" da Har skrevet ganske langt om disse nå.
              Alpine
              Audison
              Hertz
              Soundstream

              Comment

              Working...
              X