Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereosenteret.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Enkel og smertefri handel. Sendte en melding til dem gjennom nettsiden, og fikk svar i løpet av noen timer. Pakken ble sendt første virkedag etter bestilling.
    Ford Mondeo '04
    B2 Audio Mono - B2 Audio AC12 - Hertz MLK2 - Cadence Z4000 - Pioneer 7200SD

    Comment


    • #17
      Meget rask levering og god service!
      Anbefales!
      Mvh
      Tufte's hotline

      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

      Comment


      • #18
        Har kjøpt der flere ganger. Produktene sendes som regel ut med en gang og er godt pakket.
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #19
          var innom i desember 2012 og pratet med pål og fikk en bra pris på både bilstereo,demping og oppkobling. bilen ble levert mandag etter nyttår og gikk en uke så var bilen ferdig. utrolig god service fra dem alle og bilen spiller perfekt.

          Comment


          • #20
            Anbefales+++
            Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

            Comment


            • #21
              Enda en handel gjort med Pål
              Fortsatt topp service og god kommunikasjon
              Anbefales, selvfølgelig
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #22
                Slenger meg på her jeg også, var innom en liten tur i dag å bytta inn noen penger, rask på epost, så her var det bare pluss

                Comment


                • #23
                  Kjøpte 4 stk ST2 300 rca-kabler.
                  De kom fint pakket i en eske i original forpakning.
                  Helt supert!

                  Comment


                  • #24
                    Tusen takk for ypperlig service, de ringte til og med for å verifisere at jeg hadde bestilt riktig farve på strømkabelen (jeg hadde selfølgelig bestilt feil farve)
                    var og hentet pakken med dempematter og strømkabel på posten i dag.

                    Takker for hyggelig handel
                    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

                    Comment


                    • #25
                      Skulle bestille meg ny cd-spiller og noterte meg at Bilradiospes solgte DEH-80PRS for 2490,- så jeg snakka med Pål, og skulle få samme pris hos han. Bilradiospes har denne på lager, det hadde ikke Pål. Men jeg har handlet mere, og hatt mere å gjort med Pål enn BRS, så derfor ble bestillingen gjort fra Pål. Regner med resten som skal handles, også blir kjøpt igjennom Pål
                      VW/Audi ende-tusi-ast!

                      Comment


                      • #26
                        Nok en bestilling utført hos Pål, ingenting å utsette her! Knall service, og delene kommer fort i posten
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

                        Comment

                        Working...
                        X