Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er ny her og heter Hrald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er ny her og heter Hrald

    Som sagt akkurat opprettet profil og håper på å bli bedre kjent med dere etter hvert.
    Har ikke alt av annlegg enda da jeg fortsatt er i planleggings stadiet.
    Alt jeg har er en 2002 model Toyota Avensis stasjons vogn.

    Av utstyr har jeg RF T600-4 og RF T400-4 samt en monoblokk RF T1500-1bdcp

    og en Pioneer spiller.

    Har ikke helt bestemt meg for subber, midbass, mellomtoner og diskanter enda
    (liker ekstremt høyt og klart) så jeg er klar over at jeg må bygge om dørene.

    har aldrig brukt prossesor før bare aktiv crossovermen vurderer dette sterkt

    ser får meg 12" subber da jeg ikke vil bruke hele bagasje rommet (15 er fristende) tunet til rundt 30-33 hz

    Kommer også til å oppgradere dynamo og bruke mye tid på lyd dempning

    er ikke ute etter et et spl annlegg så ser for meg noe som spiller relativt pent og klart men høyt

    Vennlig hilsen
    Harald
    Last edited by hberg; 11-10-2014, 10:37.
    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

  • #2
    bor forresten i Sarpsborg
    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

    Comment


    • #3
      Hei og hallo

      Prossesor er ikke en dum ting å ha, når du begynner å gjøre noe så kan du lage deg en byggetråd
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        Originally posted by Defus View Post
        Hei og hallo

        Prossesor er ikke en dum ting å ha, når du begynner å gjøre noe så kan du lage deg en byggetråd
        Venter på neste lønning I oktober, så regner med at jeg begynner da.
        Skulle ønske jeg hadde alt nå
        The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

        Comment


        • #5
          hehe, min bil har jeg holdt på med i 4 år nå, og den er fortsatt ikke noe nærmere å bli ferdig
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment

          Working...
          X