Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, hvem er du?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Skarstein View Post
    God kveld Heter Atle og er en nesten 19 år gammel gutt fra Arendal. Har allerede hatt 3 BMWer så er vel der kjærligheten ligger, og mitt første bygg er nå i oppstartsfasen i min E39 sedan Har kikket på forumet i noen uker nå, og er imponert og kunnskapen og hjelpen det finnes i folk herfra. Gleder meg til å bli kjent med dere!
    Morro med andre som har e39 vil bare advare deg om at jeg synes den bilen er veldig godt skrudd sammen :P
    ?

    Comment


    • Hei!

      Navnet er Daniel, er 23 år og har sansen for bil og bilstereo.
      Har vel ansett meg som en viderekommen innen bilstereo blant mine kamerater,
      men er nok en "noob" sammenlignet med dere her inne.

      Håper jeg vil lære mye og bli kjent med andre lyd freaks! Takk for oppmerksomheten!

      Comment


      • Originally posted by Xanderion View Post
        Hei!

        Navnet er Daniel, er 23 år og har sansen for bil og bilstereo.
        Har vel ansett meg som en viderekommen innen bilstereo blant mine kamerater,
        men er nok en "noob" sammenlignet med dere her inne.

        Håper jeg vil lære mye og bli kjent med andre lyd freaks! Takk for oppmerksomheten!

        Velkommen

        Comment


        • Originally posted by Xanderion View Post
          Hei!

          Navnet er Daniel, er 23 år og har sansen for bil og bilstereo.
          Har vel ansett meg som en viderekommen innen bilstereo blant mine kamerater,
          men er nok en "noob" sammenlignet med dere her inne.

          Håper jeg vil lære mye og bli kjent med andre lyd freaks! Takk for oppmerksomheten!
          Det er bedre å spørre og virke dum, enn å ikke gjøre det og forbli det

          Noe kjørelæreren min sa

          Velkomne
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • Originally posted by Abraham Lincoln
            Det er bedre å se dum ut, enn å åpne kjeften og fjerne enhver tvi
            Mer tiltro til Abraham Lincoln enn en random kjørelærer
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Originally posted by ugn View Post
              Mer tiltro til Abraham Lincoln enn en random kjørelærer
              Skulle ha lært meg den leksen på ungdoms og videregående skole
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • Originally posted by Defus View Post
                Det er bedre å spørre og virke dum, enn å ikke gjøre det og forbli det

                Noe kjørelæreren min sa

                Velkomne
                Hehe, veldig sant!

                Comment


                • Velkommen

                  Mvh kim

                  Comment


                  • Hei Ser at ingen har postet her på en god stund, så tenkte jeg kunne da jeg er ny her på forumet selv om jeg allerede har postet litt her og der

                    Navnet er Sanimir, 25 år, ugift (samboer), fra Sandefjord og jobber som kjemisk teknisk industrimekaniker. Opprinnelig fra Kroatia, men har bodd nesten hele livet i Norge. Har hatt en stor interesse for bilstereo og lyd -og bilde generelt i alle år, men pga skole og mye jobbing har jeg ikke hatt mulighet til å gjøre stort med det. Har bestemt meg for å starte enkelt ( "billig" ) for så og trappe opp ettersom interessen, eller retter sagt, nysgjerrigheten øker
                    Alpine 133BT - Alpine SWE-815 - Alpine KTP 445 - REF6502IX - GTO938

                    Comment


                    • Barnevennlig ICE =.....

                      .......Multimedia Experienced .

                      Ol' School 2.1 og bilde passer bra for lommebok og ambisjoner.

                      Comment


                      • Hei! Jeg heter Kasper og kommer fra Kristiansand! 20 år, samboer og Lærling innen salg og Service! Drevet med diverse bilstereo siden jeg var 17 år og har veldig stor interesse innen det nå! Før det var jeg veldig glad i hjemme anlegg.
                        Har en Skoda Octavia 2008 mod 4x4 stv. og en nesten helt ny Ground Zero Gznb38xbt bak i som jeg holder på å bygge ut!
                        Ground Zero GZNW 15x 2500w rms
                        Soundstream xxx-6500d monoblock

                        Comment


                        • Originally posted by Kaspo View Post
                          Hei! Jeg heter Kasper og kommer fra Kristiansand! 20 år, samboer og Lærling innen salg og Service! Drevet med diverse bilstereo siden jeg var 17 år og har veldig stor interesse innen det nå! Før det var jeg veldig glad i hjemme anlegg.
                          Har en Skoda Octavia 2008 mod 4x4 stv. og en nesten helt ny Ground Zero Gznb38xbt bak i som jeg holder på å bygge ut!
                          Velkommen !

                          Comment


                          • Lenge mellom hver gang noen poster her så da kan vel jeg bumpe opp tråden igjen
                            Jeg heter Terje og har rukket å bli 43 år. Begynte med bilstereo som 16-17 åring og den gangen var det 4xJBL 6x9 i hattehylla på en H/K CA260. Etterhvert tok hobbyen overhånd så tidlig på 90 tallet var jeg medeier i et firma som drev med salg og montering av alt inne bilstereo og alarmer samt mobiltelefoner. Det var nok litt i det tidligste laget for før Fast and the furious filmene kom ut var firmaet konkurs.
                            Siden den gang har det ikke vært noe seriøs bygging, bare oppgraderinger og knappest det siden jeg i 2000 kom inn i et nytt miljø hvor den eneste lyden man trengte kom fra 2 sylindre i V-form.
                            I fjor meldte behovet seg for større redskap og en -03 HD Ultra Classic ble importert fra over there. Og med baggertrenden på trappene, med sine store forhjul, lange vesker og massive stereosystem var jeg nok en gang bitt.
                            Holder nå på å prosjektere et anlegg på sykkelen og planlegger 2x Hertz HCX 165 i kåpa, 2x8" Peerless i nedre kåper drevet av en eller 2 Soundstream mini forsterkere. Aller helst ville jeg nok brukt en Mosconi D2 100.4 DSP men det tillater ikke økonomien for øyeblikket. Orginalspilleren er byttet ut med en Sony Xperia Ultra og signalet går gjennom USB OTG til en USB DAC.
                            Foreløpige henger alt oppe i et tre og komponenter handles inn etterhvert som økonomien tillater det.
                            Vil poste litt bilder og sånt etterhvert som ting begynner å komme på plass

                            Comment


                            • Originally posted by kane View Post
                              Lenge mellom hver gang noen poster her så da kan vel jeg bumpe opp tråden igjen
                              Jeg heter Terje og har rukket å bli 43 år. Begynte med bilstereo som 16-17 åring og den gangen var det 4xJBL 6x9 i hattehylla på en H/K CA260. Etterhvert tok hobbyen overhånd så tidlig på 90 tallet var jeg medeier i et firma som drev med salg og montering av alt inne bilstereo og alarmer samt mobiltelefoner. Det var nok litt i det tidligste laget for før Fast and the furious filmene kom ut var firmaet konkurs.
                              Siden den gang har det ikke vært noe seriøs bygging, bare oppgraderinger og knappest det siden jeg i 2000 kom inn i et nytt miljø hvor den eneste lyden man trengte kom fra 2 sylindre i V-form.
                              I fjor meldte behovet seg for større redskap og en -03 HD Ultra Classic ble importert fra over there. Og med baggertrenden på trappene, med sine store forhjul, lange vesker og massive stereosystem var jeg nok en gang bitt.
                              Holder nå på å prosjektere et anlegg på sykkelen og planlegger 2x Hertz HCX 165 i kåpa, 2x8" Peerless i nedre kåper drevet av en eller 2 Soundstream mini forsterkere. Aller helst ville jeg nok brukt en Mosconi D2 100.4 DSP men det tillater ikke økonomien for øyeblikket. Orginalspilleren er byttet ut med en Sony Xperia Ultra og signalet går gjennom USB OTG til en USB DAC.
                              Foreløpige henger alt oppe i et tre og komponenter handles inn etterhvert som økonomien tillater det.
                              Vil poste litt bilder og sånt etterhvert som ting begynner å komme på plass
                              Hei og velkommen

                              Dette hørtes veldig spennende ut..!
                              Lag deg en prosjekt tråd, så alle kan se

                              Comment


                              • Originally posted by lyd View Post
                                Hei og velkommen

                                Dette hørtes veldig spennende ut..!
                                Lag deg en prosjekt tråd, så alle kan se
                                Velkommen

                                Lag bygge tråd
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                                Comment

                                Working...
                                X