Gå tilbake   €€ BILSTEREOFORUMET €€ > Driftsmeldinger > Nytt på forumet

Vis meningsmålingsresultat: Burde vi ha et eget underforum med Regioner?
Ja 35 81.40%
Nei 8 18.60%
Velgere: 43. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-04-2011, 18:46
ugn sin avatar
ugn ugn er offline
Forum konge

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 1,974
ugn is on a distinguished road
Standard

Underforum for reginoer er en god tanke, men aktiviteten er ikke såå stor her på forumet at det er nødvendig. I mine øyne.
Svar med sitat
Gammel 19-05-2011, 12:18
trustno1 sin avatar
trustno1 trustno1 er offline
Forum konge

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Numedal
Meldinger: 1,272
trustno1 is on a distinguished road
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av kalosturbo Vis post
Noen som har tenkt fra et sikkerhets-pespektiv?

Blir jo rett og slett et "finn-innbruddsoffer.no" hvor ikke bare den eventuelle uærlige sjelen (setter ikke noen i bås her, men det skjer) kan få vite både hvor bilen står, hva slags utstyr den inneholder og hvordan ting er montert.... Nå står det jo "Drammen" som min location her på forumet, og bilen min bygges jo ikke overraskende her i Drammen, men om dette er for at man lettere kan komme "live" å se på prosjekter som bygges i sin nærhet, så hadde nok ikke jeg benyttet meg av en regions/fylkes/by-spesifik gruppering av prosjekter... Hadde nok heller ikke sluppet til hvem som helst inn i garasjen selv om intensjonene deres hadde bare vært å kikke litt...

Men for all del, "whatever floats your boat"
Vel, nå tenkte jeg mer som en sorteringsmulighet på forumet, så det er lettere å se hvem som holder på med hvilke prosjekter i sin nærhet. Er ikke dermed sagt at man trenger å ut med fullt navn, adresse og telefonnr til alle og enhver. Dette bør være opp til hver enkelt å gjøre en avgjørelse om man vil bli bedre kjent med forummedlemmene.

Funksjonen med lokasjon er jo allerede i forumet, så eventuelle uærlige sjeler kan jo bare bruke dette, tenkte mer som en sorteringsmulighet på prosjektforumet.
Svar med sitat
Gammel 19-05-2011, 15:01
Nils Nils er offline
Forum konge

Medlem siden: Jun 2008
Sted: modum
Meldinger: 592
Nils is on a distinguished road
Standard

Jeg vil også tro at dette gjør det enda lettere for uærlige sjeler. Det er lett nok som det er. Jeg er ikke så veldig klepto av meg og er veldig lite kriminell, men det er ikke noe problem å finne ut hvor og hvem folk er nå for tiden, hvis vi tar utgangspunktet i en tråd som Calamares lagde her om stjålet utstyr, så sa han at ingen viste hvor han bodde, det tok meg tre dager og nå veit jeg hvor han bor. tlf nummeret hans, hvem han går sammen med, hvem som ikke liker han så godt og facebook profilen hans er åpen. Det er en liten tankevekker over hva vi legger ut av info på nettet. Og jeg satt ikke i tre dager konstant for å finne ut dette, tenkte jeg bare skulle sende han en pm med at jeg viste hvor han bodde
(dette er ikke for å henge ut deg Calamares )
Dette til ettertanke
Svar med sitat
Gammel 14-03-2012, 07:57
longfellowdeeds longfellowdeeds er offline
Newbie

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 10
longfellowdeeds is on a distinguished road
Standard

Ja, hvorfor ikke? kan da alltids prøve med en slik inndeling
Svar med sitat