Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, hvem er du?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hei, hvem er du?

    Hei,

    Pål Bryng, innehaver av InstallBay Trading AS og deleier av InstallBay Hamar AS
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

  • #2
    Lars Engen, innehaver av www.engenaudio.com, konkurrerer aktivt i EMMA med en Seat Arosa og er dommer i EMMA.

    Jobber aktivt for at brukere av bilstereo skal få en bedre opplevelse av utstyret de handler enten av andre eller oss.
    Last edited by Engen Audio; 15-02-2007, 00:28.
    Mvh
    Lars Engen

    Comment


    • #3
      Marius Moen startet og drev bac. nå går jeg videre og alene med Power-Tech skal føre hovedsaklig installbay & stereo og div styling/eksteriør deler..
      Biler:

      Baby Blå honda civic "full glassfiber inntereør" solgt
      Bmw e36 cupe "hoved prosjektet"
      Bmw e36 sedan
      Nissan 200sx s13 "drift bilen"

      Comment


      • #4
        Audio-art

        Ketil Skjei, driver audio-art, bilstereo og multimediasenter i Oslo. Er også leder av EMMA i norge. Norsk mester i bilstereo i 1997-2001. Svensk mester i 2002. Srtartet opp Emma i 2003, og har derfor ikke konkurert mye etter det. Kom på 3. plass i EM Expert.s.o. i 2006.
        Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
        Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

        Comment


        • #5
          Kenneth Bakken, daglig leder av InstallBay Hamar AS. Har drevet med konkurransestereo siden 2000, og er norgesmester i 2003,2205 og 2006 i klassen Pro unlimited. Ble også dansk mester i 2005 som gjest der...

          Comment


          • #6
            Dag Johansen, 38år gammel, Installbay "hangaround". Høyttalere som spesialfelt.
            Jobber som møbelsnekker.
            Har diverse kurs i lydteknikk fra Norsk lydskole, litt erfaring fra live-sound og platestudio.
            Bilstereo som hobby siden slutten av 80 tallet.

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • #7
              Glenn Solie

              Daglig leder av Musical Transparency DA. Driver nå MT LydCenter som en del av MT. Hatt lydgjengivelse som interesse i overkant av 15 år. Drevet mye med forskning og utprøving av ulike løsninger, og jobber hele tiden med å utvikle meg selv både teoretisk og praktisk. Er generelt ofte kritisk til oppleste og vedtatte "sannheter".
              Last edited by Glenn Solie; 15-02-2007, 14:03.
              Glenn Solie

              Frittstående konsulent

              Comment


              • #8
                Detta ser jo ut som et firma forum jeg for prøve å utgjevne det litt, jeg jobber ikke med bilstereo og har aldri gjort det. Men interessen har jeg hatt siden 1991. Liker å lage ting og anser meg selv som ganske praktisk annlagt.
                Før jeg fikk førerkort og bil lagde jeg en del hjemme høyttalere, men etter jeg fikk bil har jeg kun holdt på i bilen.

                MVH Erik
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #9
                  Stig Anundsen

                  Startet AudioCustom, driver med salg og bygging av custom installasjoner i glassfiber og MDF.

                  Comment


                  • #10
                    Espen Skogen, redaktør i bladet Max Power. Må jo se hva som rører seg her også
                    Espen Skogen
                    espen@emmaweb.no
                    ---
                    Webmaster for www.emmaweb.no.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by espsko View Post
                      Espen Skogen, redaktør i bladet Max Power. Må jo se hva som rører seg her også
                      Du kan jo skrive litt om oss i neste nummer av Max Power Så skal jeg kjøpe litt annonser av deg hehe
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        En newbie innen bilstereo. Kan litt om mye, men ikke mye om noe. Har dreve med bilstereo i 7 år nå.
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by InstallBay View Post
                          Du kan jo skrive litt om oss i neste nummer av Max Power Så skal jeg kjøpe litt annonser av deg hehe
                          Skal se om jeg ikke får plass til adressen hit et sted i bladet, det er jo helt klart nyttig for alle stereointeresserte lesere

                          Annonser skal du få lov til å kjøpe uansett, min gode mann!
                          Espen Skogen
                          espen@emmaweb.no
                          ---
                          Webmaster for www.emmaweb.no.

                          Comment


                          • #14
                            Tom Erik Skaret 1986 modell, er lærling som elektrikker. Har også et år skole med VK1 elektronikk innen lyd. Jobber på verft, bygger båter fra 80m lang til 215m lang. Bor i Sør-Trøndelag på et lite sted som heter Brekstad. Har drever med stereo/bilstereo siden jeg var 15 år gammel. Ikke de avanserte byggene på den tida, ikke før jeg ble 18 år jeg tok av litt. Og ikke før jeg ble 20 år jeg virkelig tok av med tanker om glassfiberbygg osv Intressene står for det meste på stereo og bil. Kjører for tiden rundt i en 02 mod Passat TDI Highline.
                            Last edited by Tommen; 29-10-2007, 17:57.
                            VW/Audi ende-tusi-ast!

                            Comment


                            • #15
                              jonny børset,driver å syssler med bilstereo på fritiden,bilmekanikker hos ford til daglig. har eget verksted som jeg leier sammens med en kompis,begge oss to konkurerer aktivt i EMMA....driver litt småsalg for installbay,egentlig bare til kompiser som skal konkurere eller skal ha "tyngre" utstyr....har vel konkurert i over 10 år nå (huff)...blitt NM mester 3 år i klassen proff lyd,og vunnet ett hav av delkonkuranser,og har bla slått en team pioneer europe bil,som til dags dato er min største opplevelse,foruten da min datter ble født.
                              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                              Comment

                              Working...
                              X