Announcement

Collapse
No announcement yet.

ODR-Bmw'en er stjålet i Oslo!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ODR-Bmw'en er stjålet i Oslo!!!

    Bilen mn ble borte i natt! Fint om ALLE ser etter den! Nummeret mitt er 94355200.

    Bilen er en rød Bmw 5serie stasjonsvogn med stort Pioneermerke på panseret og ODR på siden.


    Link til prosjekttråden:
    http://bilstereoforumet.no/showthrea...ghlight=joakim
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

  • #2
    Dette var leit jokke håper den kommer til rette igjen.
    Ronny Karlsen
    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

    Comment


    • #3
      det var leit joakim... får håpe at den dukker opp igjen.
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

      Comment


      • #4
        Den har dukket opp igjen nå. 1 stk stereoanlegg fattigere, og 1 tømt brannslukkingsapparat rikere...
        Virker nesten som det er noen som har bestilt dette anlegget syns jeg..
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Stereoen er enkel å bytte da.. Får håpe installasjonen ikke er for herpa
          www.eirikaspaas.com

          Comment


          • #6
            Bilen er full av brannslukkerpulver, så er ikke mye igjen av tralla egentlig :/
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Pulver kan vaskes vekk.. Finnes firmaer som jobber kun med dette.. Så hvis alt ellers er ok med bilen skal den nok kunne fikses
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • #8
                Som Joakim sa så kommer dette pulveret inn over alt og tærer på elektronikk. Det holder kanskje en stund, før det smeller.
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  Mhm, er derfor firmaer med ekspertise på området bør komme inn så fort som mulig
                  www.eirikaspaas.com

                  Comment


                  • #10
                    Alt av elektronikk må vel likevel utbyttes, ledninger osv, Jobbet tidligere hos Polygon som drev med dette, og vi kastet alt av ledninger, pulveret trenger inn alle tenkelige plasser, Kan bare si at jeg skjønner ikke hva som surret rundt i hodet til folka som gjorde dette her.

                    Comment


                    • #11
                      Det som surret rundt var vel at og tømme et pulverapparat fjerner spor, og gjør at bilen kondemneres som regel..
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment


                      • #12
                        hmm ikke bra !!! kanskje d ikke er så bra å poste proskjekt tråder??? men her var d jo egentlibilen å d som var jort me den som er d mest verdifulle ?
                        http://www.youtube.com/user/lappis22
                        Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                        Comment


                        • #13
                          Nypris på anlegg kontra bilens markedsverdi gikk vel i favør stereoanlegget. Men stereoanlegget kan på et vis kjøpes inn igjen, litt værre med bilen som blir kondem.

                          Det værste av alt er at bilen stod innelåst i garasjen i natt. Porten blir forresten betjent av en fjernkontroll som kun beboerne har tilgang til.

                          Vet ikke hvor mye jeg får lov til å si her, men det virker mystifistisk alt sammen!
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • #14
                            hmm MYSTISK ja. om d var den macintosh forsterkeren som sti i skall d jo ikke være så vanskeli å finne ijenn den? iværtfall kjenne den ijenn?
                            http://www.youtube.com/user/lappis22
                            Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Typhon View Post
                              Nypris på anlegg kontra bilens markedsverdi gikk vel i favør stereoanlegget. Men stereoanlegget kan på et vis kjøpes inn igjen, litt værre med bilen som blir kondem.

                              Det værste av alt er at bilen stod innelåst i garasjen i natt. Porten blir forresten betjent av en fjernkontroll som kun beboerne har tilgang til.

                              Vet ikke hvor mye jeg får lov til å si her, men det virker mystifistisk alt sammen!
                              Dette er vel et solid tegn på bestillingstyveri ja.
                              Jeg skal ikke si at det er det, men høyst sannsynlig en eller flere, som bor eller kjenner noen som bor i samme bygg/blokk må ha deltatt i dette.

                              Men man kan spekulere i så mye rart.
                              Selv så pleier jeg å vente til ting har blitt oppklart, om de blir det, i stedet for å synse her og der

                              Men uansett Joakim:
                              Kondolerer til deg!
                              Håper ikke dette tar motet fra deg, og håper du har igjen mot og lyst til å starte på et nytt prosjekt, som blir enda bedre!
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment

                              Working...
                              X