Announcement

Collapse
No announcement yet.

Biltema 95AH AGM batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Du får 2 stk Biltema agm batterier til prisen av 1 stk xs. Vet det er veldig mange som er super fornøyde med de. Vurderer faktisk 1 stk selv. Og har odyssey fra før av

    Mvh Kim

    Comment


    • #92
      Originally posted by kimafro View Post
      Du får 2 stk Biltema agm batterier til prisen av 1 stk xs. Vet det er veldig mange som er super fornøyde med de. Vurderer faktisk 1 stk selv. Og har odyssey fra før av

      Mvh Kim

      vurderer opptil flere selv, men igjen ... så merke bevist
      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
      Mvh
      Rune Kvaal

      Comment


      • #93
        Jeg hadde selv en i Caravellen jeg hadde, og er storfornøyd med batteriet. Er et 95Ah jeg her.
        Akkurat nå stor det i garasjen med oppkoblet "bilstereo".
        I Mondeoen jeg har er det ikke plass til ett 95Ah, og jeg mangler det som skal til for å få satt det baki, så derfor blir det ikke brukt.
        Kommer jeg igang med det planlagte prosjektet i noe overkommelig framtid, blir det ett 70Ah fremme, og 2-3 95Ah baki.
        Tror nok det vil holde for en SPL Dynamics Ice-3500D med 2stk SPL-460D2 i 0,5Ohm.
        Ford Mondeo Mk2 '97, 1.8 16v 115Hk: SPL Dynamics SPL-460D2 + dynaBel BF7501

        Comment


        • #94
          Jeg får 1 stk 95ah AGM batteri fra Biltema ikveld. Skal finne frem det digitale voltmeteret mitt, å kople opp dette når den nye forsterkeren kommer, så jeg får hele tiden kontrollert spenningsfall og om jeg trenger 1 til etterhvert. Plana er ett 75ah i motorrom, og 2 stk bak til forsterkeren..
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment

          Working...
          X