Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tommen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommen

    byttet pg zpa forsterker mot en ps3.
    ingenting å utsette på
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 17:26.
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

  • #2
    Tommen - Negativ fra meg

    Jeg har en klar ting på hvordan jeg sier ifra på når jeg blir behandlet, positivt som negativt. Denne gangen synes jeg det helt klart var en negativ opplevelse.
    Bruker "Tommen" lovte å sette inn penger til meg sist fredag for en Phoenix Gold Amp men dette har ikke skjedd.
    Etter 2. gangs "purring" i dag fikk jeg svar at han ikke skal ha den avlikevel. Det er helt greit at han trenger å bruke penger på andre ting, men deal er en deal - og jeg kunne fått beskjed om dette. Denne amp`n har jeg kunne solgt flere ganger men har vært holdt av en stund til Tommen.
    Amp`n er solgt nå så det er ikke noe problem lenger, men unødvendig å "holde igjen" flere salg.
    Dette er ikke slik jeg har oppfattet bruker tidligere så jeg synes det er synd.
    Reinhardt

    Comment


    • #3
      Så ikke denne før nå jeg? Og kan ikke husker dette har skjedd? Eventuelt hvilken PG amp var dette? Beklager isåfall virkelig at det ble slik..Veldig dumt av meg å ikke gi beskjed. Men bra du fikk solgt avgårde den forsterkeren.
      Beklager på det ytterste for dette
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #4
        No hard feelings Tommen.. bare følte jeg ble litt forbigått når du plutselig ikke ville ha amp`n og jeg kunne solgt den til flere (men holdt den av til deg lissom).
        Husker ikke i farta hva PG`n het men var en liten sølvfarga en.

        Har alltid oppfattet deg som seriøs så det var litt rart når du "arrogant" (følte det da) droppa ut kjøpet.

        Men som sagt; No hard feelings.
        Reinhardt

        Comment


        • #5
          Originally posted by vwboy View Post
          No hard feelings Tommen.. bare følte jeg ble litt forbigått når du plutselig ikke ville ha amp`n og jeg kunne solgt den til flere (men holdt den av til deg lissom).
          Husker ikke i farta hva PG`n het men var en liten sølvfarga en.

          Har alltid oppfattet deg som seriøs så det var litt rart når du "arrogant" (følte det da) droppa ut kjøpet.

          Men som sagt; No hard feelings.
          Ja, jeg er jo også en serriøst fyr, annser meg selv som det iallefall. Fikk letta litt på samvittigheten nå, satt her og ble litt skeptisk på meg selv tidligere her. Får håpe det går bedre neste gang da, og ikke at du oppfatter meg som en userriøs kjøper/selger Er jo ikke ute for å lage uvennskap med medlemmer her så..
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #6
            Måtte søke for å finne fram denne fra 2008

            Kjøpte en LIB 3500.1 og fikk pakken innen forventet tid med strøkent innhold, så jeg er veldig fornøyd

            Comment

            Working...
            X