Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spring break - dB Dragracing og EMMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    har lader liggende på posten å venter på meg snart, så da kan folk få høre bilen min å
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

    Comment


    • #17
      hvordan blir det med strøm og sånt da?

      Bare å ta med kabeltrommel på et par hundre meter?
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • #18
        Hvor lenge tenker dere og holde på denne dagen?
        Jeg er ikke ferdig på jobb før 15.30 og er ca 1 og en halvtime og kjøre.
        Er vel der til premieutddelinga, men da er det vel også kvelden for de felste?
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

        Comment


        • #19
          Originally posted by Runek View Post
          hvordan blir det med strøm og sånt da?

          Bare å ta med kabeltrommel på et par hundre meter?
          Strøm er intet problem alle skal få!

          Originally posted by Oekern View Post
          Hvor lenge tenker dere og holde på denne dagen?
          Jeg er ikke ferdig på jobb før 15.30 og er ca 1 og en halvtime og kjøre.
          Er vel der til premieutddelinga, men da er det vel også kvelden for de felste?
          Du rekker vel akkurat premieutdelingen tenker jeg. Om folk vil bli igjen utover kvelden så er ikke det noe problem. Jeg legger meg IKKE tidlig den kvelden
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #20
            Originally posted by Typhon View Post
            Du rekker vel akkurat premieutdelingen tenker jeg. Om folk vil bli igjen utover kvelden så er ikke det noe problem. Jeg legger meg IKKE tidlig den kvelden
            Da skal jeg prøve og få tatt turen jeg
            VW Corrado - Prosjekt bil
            Mitsubushi Lancer - Bruksbil
            It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
            I´m BANKRUPT - A G60 owner

            Comment


            • #21
              Originally posted by Typhon View Post
              Du rekker vel akkurat premieutdelingen tenker jeg. Om folk vil bli igjen utover kvelden så er ikke det noe problem. Jeg legger meg IKKE tidlig den kvelden
              Muligheter for at bilen din er der denne gangen, Tony?
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #22
                Originally posted by TakeTheTime View Post
                Muligheter for at bilen din er der denne gangen, Tony?
                Det er det ikke Men en konebil fra min kant er ikke umulig! Den som dukker opp får se!
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Typhon View Post
                  Det er det ikke Men en konebil fra min kant er ikke umulig! Den som dukker opp får se!
                  Da skal jeg sørge for å dukke opp!
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #24
                    Yepp. Jeg kommer. Rundt 17.00
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment


                    • #25
                      jeg kommer og joakim og tony -forrige treff var kjempe velyket og som alltid morsomt å treffe andre folk og

                      Vi satser på ok vær tar med bikinin i tilfelle extrem god vær self...

                      For dere som ikke har fått det med seg: viser spion bilder av prosjekt bilen til Tony. Gled Dere? ser ut som om han har litt igjen med finishen -snakker self om støttfangerne



                      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                      Comment


                      • #26
                        Nermer seg treff, bare en og en halv uke igjen, så håper folket finner frem sommerfeelingen og kommer en tur denne lørdagen!

                        Det lanseres 2 nye klasser i EMMA på dette treffet!
                        -SQ ENTRY
                        - som er for de som aldri har vært med før, men har lyst til å få en introduksjon til bilstereokonkurranser. Enkel men god bedømming. Entry har vært en klasse lenge, men den har ikke blitt brukt noe særlig i Norge. Vi har nå gjort den om litt, så den blir litt mere interessant og at man får en mere lettfattelig inngang til konkurransemiljøet.

                        og

                        -Show SQL - som vil være en kombinasjon av "spille så høyt som mulig" sammen med en lydbedømming, som sier noe om hvor bra lyden er - bedømmes mens man spiller så høyt man kan. Det SKAL spilles med alle elementer innkoblet, også frontsett. Man kan bruke helt valgfri musikk, så her er mulighetene for mye moro og også litt utfordring ved å finne "riktig" musikk til sitt anlegg. Konkurransen foregår ved at man har målemikrofon plassert som ved ESPL (i førersetet på stativ) og spiller med minimum 2 fordører åpne, men det er valgfritt å åpne opp bakdører/takluke/bagasjerom osv. lydbedømmingen foregår samtidig som målingen og gjøres av en lyddommer fra 2m bak bilen. Måling/spilling foregår i 30sek. Installasjonsbedømming etter ESPL regler.


                        Mere info om disse klassene kommer i egen tråd litt senere i dag!
                        Last edited by Joakim; 14-04-2010, 12:47.
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Joakim View Post
                          Det lanseres 2 nye klasser i EMMA på dette treffet!
                          -SQ ENTRY
                          - som er for de som aldri har vært med før, men har lyst til å få en introduksjon til bilstereokonkurranser.
                          Håper så inderlig frontsettet blir klart til datoen!
                          Det ville vært morro
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #28
                            NY LOKASJON:
                            Parkeringsplassen til Norsk Scania AS avd. Drammen
                            Eikveien 20, 3036 Drammen
                            Link til kart og info

                            Dette ligger rett ved Stoff&Stil og burde ikke være noe problem å finne frem til. Vi skal skilte veldig godt

                            Now, spread the word please!
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

                            Comment


                            • #29
                              Førstepost oppdatert. Sånn bare for å få alt korrekt..

                              Håper folket tar seg en tur! Det er til og med lov for forumtroll å komme
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • #30
                                Tar meg en tur jeg også Måtte ta meg fri fra jobb, men det blir nok verdt det uansett
                                Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                                Comment

                                Working...
                                X