Announcement

Collapse
No announcement yet.

spotify på logitech squeezebox duet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spotify på logitech squeezebox duet

    er det noen som han samme squeezebox som meg og har fått spotify til å funke??

    i så tilfelle, hvordan???

    har vert innom uttallige tråder og gjort som det står men får det f¤%n ikke til å funke!

    så visst det er noen som har en logitech squeezebox duet og har fått det til å funke så hadde det vert grisefint med hjelp.

    gjerne på t-skje måten da jeg ikke er noen data geek....

  • #2
    Kan du kanskje fortelle løsningen på dette problemet?
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Originally posted by J.T. View Post
      Kan du kanskje fortelle løsningen på dette problemet?

      uhm, joda...hehe. jeg har gjort disse triksa med 3'rd part plugin osv men funka ikke som det skulle.

      ble tipsa av en og denne framgangsmåten funka hos meg:


      1) Open Squeezebox server web control, remove the Spotify app (green icon) if it exists: Select My Apps > App gallery. Locate Spotify and ensure that it is uninstalled.

      2) Go back to Squeezebox server web control. Click Settings at the bottom right. Go to the Plugins tab. In the section Active Plugins, make sure to _uncheck_ Spotify.

      3) Remain on the Plugin page and scroll to the bottom and check "Show all 3rd party plugins ". In the "Additional repositories" edit field enter http://triodeplugins.googlecode.com/svn/trunk/repo.xml. Click Apply at the bottom right corner (don't miss this).

      4) Wait until the server restarts. Return to the Plugin settings page (you may have to refresh the Settings page now). Under "Active plugins" you should now find "Spotify v. 1.3.4". Far right on that line click Settings. Fill in your Spotify account + password, and other settings. Click Apply at the bottom right.

      5) Now you can find Spotify (Orange icon) under Internet radio in Squeezebox

      etter jeg hadde gjort disse punkta så fikk jeg opp ikonet under mappen 'mine tjenester', ikke under internet radio som står over her. men det viktigste er at det funker. driter i hvor ikonet/snarveien havner.

      Comment

      Working...
      X