Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transporter 2016, Forsterker /Protect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transporter 2016, Forsterker /Protect

    Har en ny T6 som jeg har ordnet noe ekstra lyd i
    Eller prøvd ...
    Ville beholde den originale headuniten så kjøpte en LC2i som jeg har koblet jord og strøm til samt tatt signal fra hver høyttaler. +\- høyre og+\- venstre.
    Denne lyser i power og virker som er i orden.
    Har en SPL monoblock som skal drive en liten Ground Zero 8".
    Har koblet strøm fra batteriet under førersete til amp. Og god jording rett i metallet ved setebeltet. Henter da signal fra LC2i. Forsterkeren er festet direkte i metallveggen under sete ( om det har noen betydning) ?

    Problemet mitt er at når jeg skrur på spilleren og remoten slår inn så går forsterkeren rett i Protect.

    Noen som har noen forslag på hvor jeg bør begynne feilsøke?
    Har byttet forsterker og var samme feil på denne...

  • #2
    Mange forsterkere like IKKE å bli montert i karroseriet. Begynn med å fjerne den derfra.
    never enough!

    Comment


    • #3
      Da demonterte jeg Lc2i og forsterker vekk fra metall og koblet alt opp igjen.
      Samme problem...

      Kan det ha noe med at jeg har 2 batterier i bilen og at jeg henter strøm fra feil batteri! ?
      Har jo koblet opp noen anlegg i min tid men aldri opplevd dette...men første gang jeg bruker line out converter så mistenker at det kanskje kan være noe der?

      Comment


      • #4
        Prøv å koble fra høyttalerne som er tilkoblet forsterkeren, så signalkablene, for å se om det hjelper. Du må bruke elimineringsmetoden. Koble fra en og en del.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          De har jeg ikke koblet til enda, kjørte kun strøm , jord pluss Remote fra LC2i for å se om den virket. Så må være en feil et eller annet sted der som jeg ikke finner ut av. er det noen rundt om Modum/Drammen som er "eksperter" på denne type anlegg ?? Firma eller private spiller ikke noen rolle...
          Jeg kjenner mine begrensninger når det kommer til Strøm på en helt ny bil!

          Comment

          Working...
          X