Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips på 2Din bilstereo til overkommelig pris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips på 2Din bilstereo til overkommelig pris

    Heisann! Jeg er rookie på bilstereo, men behøver en 2Din bilstereo til en overkommelig pris. Har en Audi A6 med et orginalt Audi Symphony -anlegg fra 2000.
    Er det noen som vet om en 2Din stereo med feks iPod/iPhone oppkoblings muligheter? Tenker ikke på aux-in, men en dock-aktig sak.

    Håper noen kan hjelpe en nybegynner.


    mvh

    Muri

  • #2
    Du har noen ganske billige kinaspillere da.
    Hvordan lydkvaliteten blir tør jeg ikke love noe på, men en kompis har en(1din med flipout skjerm) og den har fungert veldig bra så langt.

    Uten GPS, litt under 2000,- inkl alt:
    http://www.xtrons.com/doce/ProductDetail.aspx?pid=43

    Med GPS, ca 3000,- inkl alt:
    http://www.xtrons.com/doce/ProductDetail.aspx?pid=46

    Uansett om det ikke skulle vise seg å være allverden, koster de heller ikke så mye. De skriver også at de har 1 års garanti.
    1989 Volvo 740 GL

    Comment


    • #3
      angående spiller

      Heisann. Om du fremdeles er på let har vi mange som har både god lydkvalitet og kvalitet ellers.
      Enkelte av våre 2DIN spillere selger vi Ekslusivt fra Produsent, ingen andre har dem :-).

      Tar du kontakt skal du få et godt tilbud.

      Mvh
      Andree Bårdsen

      Comment


      • #4
        Har vel en Alpine IVA-502R som går til 4500,-

        ta kontakt på MSN hvis det er av intr. da jeg ikke er så mye på forumet lenger.

        Comment


        • #5
          Har selv en Alpine IVA-W202R til salgs for 4000 om det er av interesse. Brukt i to år av meg og har fungert smertefritt. Forsterkerdelen på den er ikke brukt av meg, da jeg har kjørt eksterne forsterkere hele tiden. Kan sendes i original forpakning.

          Aner ikke om det er mulighet for iPhone/iPod på den, men kan sikkert googles fram til det, tenker jeg.

          mvh Sture
          Sture Vedal

          Comment


          • #6
            Pioneer Fh-P80BT koster 3500-4000 ny. Den skal ha mulighet for Ipod med en ekstra adapter orginalt fra pioneer.
            Fortknox har vel den spilleren til 3500..

            Comment

            Working...
            X