Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hmm kjenner Marius H. (bor på mogreina) ? så han postet det bilde i stad på face :P
    spiller: pioneer p88
    front: Hertz MLK 165
    sub: polk sr104 x2
    forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

    Comment


    • Her er god fantasi satt i sving...
      Skulle fylle vann på kjøleanlegg.. Men siden jeg var alene var det ikke lett å åpne panstrert.. Fordi det trengs en til å presse det ned og en til å dra i spaken... Da var det ikke noe annet og gjøre enn å ta i bruk 5t's kranen ) samtidig som jeg sto forran og pressa ned :=

      ~Mentalt etterpåklok nybegynner

      Comment


      • sikkert bare og gjøre som på sub'n min dra i spaken så gå ut ta begge knytt nevene og dunke i panseret på hver sin side av låsen så spretter det opp :P veldig chevy syndrom det der :P
        spiller: pioneer p88
        front: Hertz MLK 165
        sub: polk sr104 x2
        forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

        Comment


        • Kjørte med dama til Vestlandet i påskeferien,
          var mye fint å se på vei dit. Blant annet:





          Vært veldig fint vær i det siste, passer fint med solfrokost ute om morran. Stemningsfullt bilde:



          Faren min er morsom. "Vi får ta en times økt med litt husarbeid,
          nå er det på tide å vaske leiligheten..." - 5 minutter senere:

          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • møtte dette for ikke så lenge siden når eg skulle reise til flekkefjord på treff....

            heldigvis klarte dei ikke å komme inn i bilen, men trist att det skulle skje :@

            Sent from my LG-P990 using Tapatalk
            4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)

            Vil man så får man til det meste!

            Comment


            • Petteraldo JA det er marius sitt bilde hehe !!!





              Og alltid morsomt når naboer møtes og prater i evigheter !!!!

              Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

              Comment


              • A story of my life...
                Det hele startet idag med at jeg fikk ferdig audien og skulle ut på en aller så liten prøvetur..
                Etter en liten stund ble jeg "tilfeldigvis" stoppet av politiet.. Han spurte som vanelig etter førerkort.. Og etter han hadde sett på det var alt greit.. Så han sa adjø og jeg gjorde meg klar til og kjøre.. Men så kom han og banket på ruten og sa følgende: "du, denne bilen er bejært avskiltet"(pga. mangel på etterkontroll, da bilen har stått still i en mnd.).. Uhm tengte jeg.. hva nå da? Har du noen som kan taue bort bilen eller noe? Nei sa jeg.. Så fåreslo han at jeg kjørte til politistasjonen mens han fulgte etter, så kunne jeg parkere der.. Så jeg la i vei til stasjoen, så så jeg at han tok en annen vei.. Så da jeg annkom stasjonen var det ingen politi å se. .Sto der i en halv time og venta.. Ingen politi og se.. Så fant jeg ikke gadd mere .. Så jeg kjørte bilen ned på arbeid og parkerte inne på verkstedet og låste bilen og forlot den... Har enda ikke hørt noe fra dem.. Også hørte jeg fra en kompis at dem råkjørte en annen vei med blålys, så om de hadde et annet oppdrag eller trodde jeg stakk av vet jeg ikke.. Venter spent på en telefon di nermeste dagene.. Skal se om jeg får lura bilen ned på et verksted å få tatt etterkontrollen i nesete uke..

                Men hva om jeg ordner etterkontrollen i neste uke? bilen er fortsatt bejært avskiltet.. Har det noe å si da?
                ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                Comment


                • Du blir og måtte betale 1200,- pga avskiltnings begjæringa.
                  in worst case scenario mister du skiltene og må hente de tilbake.
                  Noe utover dette vet jeg ikke, du burde egentlig ringe onkel politi.
                  Er ikke sikkert det blir noe bedre om du prøver og "snike" deg unna.

                  Dette kan bli ganske så katastrofale følger for seg, om de kan gjøre det og han vil du skal svi litt vel og merke.
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • 060511 kl 2309 VILTPÅKJØRSEL,
                    En elgkalv ble påkjørt av en personbil på E-6 ved Brekken. Elgkalven ble avlivet av viltnemda. Ingen personskade. Små skader på bilen.

                    Dette skjedde rett etter jeg ble stoppa.. Så mulig dette var viktigere for dem...
                    Men jeg kan jo si at jeg fikk bilen fraktet bort.. Det har dem ingen ting å si på..
                    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

                    Comment


                    • var å hørte på en pen liten sub idag :P
                      gutten på bildet er nevøen min på 12.
                      høytaleren i bakgrunnen er en cerwin vega ve15

                      Cerwin Vega! Pioneer

                      Comment


                      • Siden den skal selges nå, trengte Jaguar'en en liten shinings i forkant,
                        og jeg fikk æren av å vaske/polere bilen som er kåret til norges mest strøkne i sin klasse

                        Ferdig resultat etter dagens økt...







                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • Ikke værst det der. Hva brukte du til å polere?
                          Mvh. Damir

                          Comment


                          • Takk takk. Brukte Meguiars Deep Crystal System, Meg. pads + 4 mikrofiberkluter - samma som jeg brukte på min (se prosjekttråd).
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • bra den pakken, er samme som jeg brukte på bilen i fjor og i år. Skal prøve meg snart på lakk korrigering og maskin.
                              Bilde av min:
                              Mvh. Damir

                              Comment


                              • Speilblankt det der ja.
                                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                                Comment

                                Working...
                                X