Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aktiv deling i Kenwood KDC-BT73DAB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aktiv deling i Kenwood KDC-BT73DAB

    Har lekt litt med tanken om aktiv deling siden jeg har en spiller med den muligheten, er det mulig å bruke spillerens forsterker til diskant?

  • #2
    Selv har jeg originale høyttalere i Mondeo'en jeg kjører for øyeblikket.
    Disse høyttalerne begynner å skurre så fort jeg kommer over 25 i volum på spilleren hvis HPF ikke er aktivert.
    Ettersom jeg har en 18'' bak til vanlig, kjører jeg HPF på 125Hz, og har ingen problem me skurring helt opp til 45. Etter dette tror jeg skurringa rett og slett er forstyrrelser i spilleren i seg selv, og at det vil skurre selv med high-end forsterker/elementer.

    Ikke sikkert det er akkurat det her du tenker på, men det er iallefall det jeg har erfaring av med spilleren jeg bruker.
    Er en Pioneer av noe slag :P
    Ford Mondeo Mk2 '97, 1.8 16v 115Hk: SPL Dynamics SPL-460D2 + dynaBel BF7501

    Comment


    • #3
      Originally posted by volvoekern View Post
      Har lekt litt med tanken om aktiv deling siden jeg har en spiller med den muligheten, er det mulig å bruke spillerens forsterker til diskant?
      Hva slags spiller er det snakk om?
      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

      Comment


      • #4
        Originally posted by kalosturbo View Post
        Hva slags spiller er det snakk om?
        kenwood kdc-bt73dab

        Comment


        • #5
          Originally posted by volvoekern View Post
          kenwood kdc-bt73dab
          Kenwood har jeg dessverre ingen erfaring med. Har du lest i brukermanualen? Eventuelt kan man jo se om det finnes en innstilling som lar deg svitsje mellom innebygget og ekstern forsterker.
          Hørt med bilradiospesialisten? De forhandler Kenwood om jeg husker riktig.
          VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
          DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

          Comment


          • #6
            Originally posted by kalosturbo View Post
            Kenwood har jeg dessverre ingen erfaring med. Har du lest i brukermanualen? Eventuelt kan man jo se om det finnes en innstilling som lar deg svitsje mellom innebygget og ekstern forsterker.
            Hørt med bilradiospesialisten? De forhandler Kenwood om jeg husker riktig.
            Er ganske sikker på at det går med intern forsterker rent praktisk, lurer mere på om det er forsterker effekt nok til å dra kun diskant? 22w rms pr.kanal står det i boka.

            Comment

            Working...
            X