Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ting i hverdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ooohh stilig! Er det en enzo eller?
    Last edited by J.T.; 11-08-2010, 01:38.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • Jupp. Er en Enzo. Er ikke noe man ser så fryktelig ofte i grunn. Kjørte bak han et godt stykke, fy flate for en rå lyd. ^^
      Mvh. Damir

      Comment


      • I know Fantastisk fine biler, og brølene i italienske supersportsbiler er en fantastisk opplevelse. Er en i nabolaget vårt her som har en lambo. Bråker som fy men herregud for en rå lyd. Hadde nok gitt stort utslag på en TL den hehe, og hvertfall på en headturner-måler
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • Originally posted by Dammed View Post
          Jupp. Er en Enzo. Er ikke noe man ser så fryktelig ofte i grunn. Kjørte bak han et godt stykke, fy flate for en rå lyd. ^^
          Eeh.. Tror du får google hvordan en Enzo ser ut? Og ta gjerne en F430 Scuderia i samme slengen?
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

          Comment


          • Originally posted by Dammed View Post
            Åssen gikk det på bilcrossen?
            ]
            drepte clutchen, ikke selve plata men noe i mekanismen til utkobling saa det ble bare to heat paa meg, hvorav det ene var det forste jeg noensinne har kjort
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • Originally posted by Haakon O View Post
              Eeh.. Tror du får google hvordan en Enzo ser ut? Og ta gjerne en F430 Scuderia i samme slengen?
              lol, stemmer det ja, er ikke enzo. Var ganske sikker på at det var Enzo. Så jo bilen kun på avstand, det var likheten på baklysa som lurte meg. Jaja, var i alle fall ikke en Aston Martin.

              Den er sur omegadti, dyrt å fikse?
              Mvh. Damir

              Comment


              • det vet jeg faktisk ikke for det er aapnet
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                Comment


                • Originally posted by Haakon O View Post
                  Eeh.. Tror du får google hvordan en Enzo ser ut? Og ta gjerne en F430 Scuderia i samme slengen?
                  (y) , sku akkurat til å si det samma, du ser jo på det første minibildet at det ikke er en Enzo! :P
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • Kjørte hjem fra jobb i dag så fikk jeg sett denna volvoen lå på taket :S !
                    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                    Comment


                    • ¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ ǝsɐǝןd 'sıɥʇ pǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

                      Burde stått på fronten der ja :P
                      ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
                      99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
                      § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

                      Comment


                      • Kjipt for veibanen når en tanks ruller :/
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • Originally posted by titus41 View Post
                          Kjørte hjem fra jobb i dag så fikk jeg sett denna volvoen lå på taket :S !
                          Hmm, ikke overraskende så mye som de stridsvognene krenger Et godt syn; en mindre volvo stridsvogn å se på veien
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • Nabo FAIL ? hos en kompis av meg HAHA
                            Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

                            Comment


                            • hmm, nabofeil ble til forum-engelskfeil.

                              Du ser at det står Home (hjem)? Eller hva mente du?

                              Var alene hjemme hos foreldra i dag, satt på en plate med BB King og Eric Clapton på full guffe. Ahh var deilig så lenge det varte, og det varte i 10 sanger nøyaktig. Etter det så ble det for varmt for forsterkeren. Må ordne noen vifter nedi der.



                              Mvh. Damir

                              Comment


                              • drita full på vei hjem fra nordsjøfestivalen i natt prøvde jeg å få haik :P dette viste seg å være totalt umulig. så blei en relativt lang gåtur på meg inatt
                                Cerwin Vega! Pioneer

                                Comment

                                Working...
                                X