Announcement

Collapse
No announcement yet.

noe spesiell bilstereo.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noe spesiell bilstereo.

    Dette er kanskje noe vi i norge kan satse på?
    http://www.youtube.com/watch?v=WcqEn...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=4ikew...eature=related
    4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)

    Vil man så får man til det meste!

  • #2
    For å si det sånn, er glad for at vi ikke er så ekstreme jeg.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      hehehe... merkelig nok er det i brazil og venezuela at disse bilene er extrem populare. At de kalles for bilstereo er vel bare fordi de står på en bil -ellers har de null sammengheng med bilstereo synes jeg -disse brukes mye til å feste på stranda apropos da parkeres bilen nær vannet og spiller får noen kvadrat kilometer... i brazil er self et most med alle de beibs rundt om stranda -hadde self meka noe slik jeg og...

      komprensjons hørn (bullet diskanter og piezo) og fullrange 15" er vist fast recept på en "seriøs bilestereo anlegg" fikk jeg fortalt en gang... hehe... ellers brukes en spesiel og bestemt kasse design til bass: horn -"alle" vet hvordan den skal bygges men ingen vet hvordan den funker...hehe... har hatt mange morsome samtaler i diverse fora der nede
      --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
      -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

      Comment


      • #4
        Altfor jalla ut :P

        Comment


        • #5
          hadde to 15" PA høyttalere baki astroen drevet av et honda aggregat og en peavey effektblokk, genialt til utendørs festing :P har enda stereon stående i kjelleren så ved kjøp av ny van blir det nok partybuss igjen :P
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

          Comment

          Working...
          X