Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xs power, rockford fosgate, DD1, toolmaker, koblingsutstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xs power, rockford fosgate, DD1, toolmaker, koblingsutstyr

    2 stk XS Power D3100 (12.8v og 12.6v) 4000kr INKL frakt, eller hbo..

    Rockford fosgate t1000.4 (4x250w) 3500kr INKL frakt, følger også med ein defekt rf t600.2

    Toolmaker terminaler, SMD DD1, 7stk signalkabler, koblingsutstyr 3000kr INKL frakt.
    (8m blå, 8m rød 53mm2. 5m blå, 5m rød 25mm2. 10 batteriterminaler, voltmeter, krympestrømpe, kabelkutter osv)

    Vil helst selge tinga sann som står skreve ilag, prisane er inkl frakt, bur du i nærheta kan eg ver behjelpelig med frakt. Skal det sendast ska det forhandsbetalast, vertfall frakta Om alt er av interrese kan vi ordne en fin pakkepris
















  • #2
    t1000.4 å 600.2 er solgt Resten er til salgs, kom gjerne med bud

    Comment


    • #3
      Kor i sogn og fj helde du til sånn ca? kan hende eg treng signal og strømkabel

      Comment


      • #4
        På Stadlandet kan sikkert møte deg på halvveien om du bur i nærheta

        Comment


        • #5
          bump titegn

          Comment


          • #6
            Hvor store er batteriene? Hvor gamle er de? Og hva blir prisen uten frakt?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Eg har hatt dei i snart 2 år vil eg tru, kor lenge forge eigar hadde dei veit eg ikkje, har berre 1 igjen no da. Har satt prisen til 2000inkl frakt da eg rekna med at dei må sendast, å for at eg vil ha dei vekk fort, pris kan vi bli enige om å møtast på halvveien om du bur i nærheta.

              Info fra nett:

              12V BCI Group 31 AGM Battery, Max Amps 5,000A, CA: 1360, Ah: 110, 4000W / 5000W+
              Weight Lbs. – 75.4
              Weight Kgs. – 34.2

              Length – 12.99 in
              Height – 8.43 in
              Width – 6.81 in

              MAX Amps – 5000
              CA – 1360A
              RC – 237min.
              Ah – 110

              Comment


              • #8
                Er det mulig å få en god pakkepris på batteriet + SMD, koblingsutstyr og kabler? Holder til i stryn, så kan evt. møtes på Åheim? Er ikke hjemme denne uken, men tidlig neste uke kan jeg komme om det passer for deg.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Send meg en pm med nøyaktig ka du vil ha du Ja møtast på åheim ska gå fint, mulig smd'en fer idag faktisk, ska seie ifrå om den ikkje gjer det

                  Comment


                  • #10
                    Då e alt her solgt

                    Comment

                    Working...
                    X