Announcement

Collapse
No announcement yet.

forsterker?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Bassoflove View Post
    Ikke for å ødelegge tråden din her nå,men jeg tror hvis valget står mellom Dynabel og B2 er det sistnevnte som er "The Good Shit".
    Det synes jeg faktisk du skal begrunne Hvorfor er den ene bedre en den andre?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #17
      Originally posted by Tony View Post
      Det synes jeg faktisk du skal begrunne Hvorfor er den ene bedre en den andre?
      Min begrunnelse er jo som før hentet ut ifra "lesing mellom linjene" her på forumet....
      De fleste som kjøper Dynabel-forsterkere er ikke SQ-huer,men bass-huer. I og med at B2 Quattro anbefales som SQ-forsterker har ikke B2 " gått over bekken etter vann"(byttet ut vitale komponenter inni forsterker pga den er mono og ikke en 4-kan....) og heller bygd den mere SPL. (Ta meg ikke bokstavlig nå dah....)

      Og det andre jeg leser "mellon linjene" er at flesteparten som kjøper Dynabel gjerne prøver noe annet etter ei stund... Hvorfor? Må være et eller annet de savner med forsterkerne?
      Og det er også derfor jeg sier at B2 er The good shit i sammenlikning til Dynabel

      Men for all del,Dynabel er ikke dårlig men et billig og bra "ny-begynner" amp alternativ for bass-entusiaster....
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #18
        Med andre ord: du har egentlig ikke noe grunnlag for den uttalelsen.

        Hvorfor B2 Quattro anbefales som SQ-forsterker er vel kun en påstand fra produsent. Det er ikke påvist av noen "gullører", er det det? Og er uansett ikke den forsterkeren det er snakk om

        Hva folk savner med forsterkerne får nå så være. Men en ting er fakta: det finnes fler dynaBel-forsterkerkere rundt om en det finnes B2 Audio, så sammenligningsgrunnlaget ditt er også totalt verdiløst. Hvor lenge har B2 vært tilgjengelig i Norge kontra dynaBel?

        Hadde du vist til noe som kan kalles fakta hadde jeg ikke reagert, men når alt spinner ut fra kun noe du antar og tror blir det bare for dumt! Jeg sier ikke at dynaBel eller b2 er bedre en den andre, jeg ser ikke noen grunn til hvorfor den ene skulle være bedre en den andre.

        Resten kan vi ta på PM

        Sorry for OT folkens!
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

        Comment


        • #19
          Forandrer meninga i dette tilfellet til at The Good Shit = den jeg ville valgt.... Så får heller forumbrukere "lese mellom linjene"....

          Sorry OT igjen.....
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #20
            Vil ikke forstyrre her, men Quattro har blitt testet av uvildige folk som utfører tester/ har stor erfaring
            Og de hadde ikke noe problem med å fremheve den som en slik forsterker.

            Så at vi kommer med påstander som ikke har en viss hold i sannheten er ikke helt vår greie.

            Samtidig så har vi faktisk brukt litt tid på å få forsterkeren sånn som vi vil ha den.
            Ikke bare tatt første og beste løsningen.

            Samtidig har de klart seg bra i Emma oppsett mot langt dyrere forsterkere. Selvom dette kan være diffust, da ikke 2 biler er like.

            Så Tony vi kan jo også fortsette på PM
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com
            http://facebook.com/b2audio

            Comment


            • #21
              Det kan vi godt Jay
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #22
                Her er det en som lurer på hva han burde velge av div merker hvorpå jeg foreslår B2 framfor Dynabel(GZ nevner jeg ikkenoe om),og jeg svarer at JEG synes/Tror at B2 er bedre enn Dynabel.
                Og så vil noen ha en forklaring på det,noe jeg gjør.
                Og jeg da kommer med en "forklaring" som tyligvis ikke er god nok til/for enkelte....

                Jeg skal fanmeg ytre noe jeg egentlig ikke burde si.... Men jeg sjønner fanmeg at det kom et .com-forum og at det blir registrert folk dær sånn som enkelte har til vane å virke både bedre enn andre,og drive med en slags forfølgelse for det lille en kan om Lyd i bil. Eller som en har lest seg til....

                Vi er alle Orginaler.Og er forskjellige og unike.... Så det er forskjellige måter å reagere på...
                Tenk dere nå om før noen av dere Vise,Kloke Forumbrukere begynner med å skal hale ut at det en sier er ikke NØDVENDIGVIS rett,men kansje ikke er BEVIST...

                Og til sist.... Klarer ikke de moderatorne som fungerer her å slette det som er av OT i trådene,eller ser de på "hvem" forumbrukerne er(TRYNEFAKTOR)......

                Bol
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #23
                  ok ja men da så... da må jeg si at jeg heller ville valgt Focal... trenger ikke noe grunn bortsett fra at JEG syns det er bedre enn B2 og Dynabel!!!
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Erik André View Post
                    ok ja men da så... da må jeg si at jeg heller ville valgt Focal... trenger ikke noe grunn bortsett fra at JEG syns det er bedre enn B2 og Dynabel!!!
                    Og hvilken Focal til rundt 5000,- ville du da anbefalt TS dah? Han er jo ute etter forslag også.....
                    No Windows-crap,just Mac Power

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Bassoflove View Post
                      Her er det en som lurer på hva han burde velge av div merker hvorpå jeg foreslår B2 framfor Dynabel(GZ nevner jeg ikkenoe om),og jeg svarer at JEG synes/Tror at B2 er bedre enn Dynabel.
                      Og så vil noen ha en forklaring på det,noe jeg gjør.
                      Og jeg da kommer med en "forklaring" som tyligvis ikke er god nok til/for enkelte....

                      Jeg skal fanmeg ytre noe jeg egentlig ikke burde si.... Men jeg sjønner fanmeg at det kom et .com-forum og at det blir registrert folk dær sånn som enkelte har til vane å virke både bedre enn andre,og drive med en slags forfølgelse for det lille en kan om Lyd i bil. Eller som en har lest seg til....

                      Vi er alle Orginaler.Og er forskjellige og unike.... Så det er forskjellige måter å reagere på...
                      Tenk dere nå om før noen av dere Vise,Kloke Forumbrukere begynner med å skal hale ut at det en sier er ikke NØDVENDIGVIS rett,men kansje ikke er BEVIST...

                      Og til sist.... Klarer ikke de moderatorne som fungerer her å slette det som er av OT i trådene,eller ser de på "hvem" forumbrukerne er(TRYNEFAKTOR)......

                      Bol
                      Såså, ingen grunn til å bli usaklig selv om vi ikke nødvendigvis deler samme syn på ting. Men ser du ikke poenget mitt? Skal jeg anbefale forskjellig utstyr til folk kun fordi jeg tror det ene og det andre? Ting jeg har lest på et forum og "leser mellom linjene? Sånne uttalelser basert på noe man tror og antar gagner ingen.

                      Jeg spurte deg kun for å få fram en fornuftig grunn til uttalelsen din. Jeg spurte ikke for å være kødd. Det håper jeg du forstår Det jeg reagerte på i det svaret ditt til det var dine antagelser - din oppfattelse som blir presentert som bastante fakta. Du sier selv at du ikke kan så mye? (Jeg vet ikke hva du kan og ikke kan - så det skal jeg ikke bevege meg ut på)

                      Men om du ikke klarer å ta til deg kritikk så skal jeg holde kjeft jeg, men synes faktisk jeg har rett til å i det minste bemerke det. Du farer jo opp i drittsinne bare du får litt kritikk, sier jo sitt egentlig.

                      Og at alle er unike er ingen unnskyldning for å komme med sånne utsagn på et forum.

                      Jeg vil ikke skape kvalme her. Vil ikke skape uvenner heller, men jeg må få lov til å reagere?
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Bassoflove View Post
                        Og til sist.... Klarer ikke de moderatorne som fungerer her å slette det som er av OT i trådene,eller ser de på "hvem" forumbrukerne er(TRYNEFAKTOR)......
                        Bol
                        Du hadde vel mista like mange innlegg som andre, så Trynefaktor er det vel heller lite av.
                        Er folk naut, så er dem naut, og da ryker postene.

                        Nå er det noen andre som har fått ansvaret her, så jeg skal heller ha litt tillitt til vedkommende og la han rydde.

                        Og han sitter selvfølgelig her 24/7, og har null andre ting han driver med.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by neptyr View Post
                          Og han sitter selvfølgelig her 24/7, og har null andre ting han driver med.
                          Er man moderator(slave) så er man moderator og må finne seg i det!
                          Bare å si opp jobben og melde seg arb.ledig hos NAV, de har en egen stønadsordning for "moderatorer på forum".
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #28
                            -----------------------------------------------------------------
                            Kutt ut off-topic og kom dere tilbake til topic nå da!
                            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ugn View Post
                              Er man moderator(slave) så er man moderator og må finne seg i det!
                              Bare å si opp jobben og melde seg arb.ledig hos NAV, de har en egen stønadsordning for "moderatorer på forum".
                              Jobb har jeg. Og jeg sitter ikke 24/7 her.
                              Det utsagnet ditt kan du ta og stikke langt opp en viss plass.

                              MEN OT. Gå for B2 Audio, se feedback tråden hannes.
                              Mer kundevennlig person skal man lete litt etter ja. Og svarer på alt du lurer på.
                              Produktet er også top notch. Har til dags dato ikke sett en klage på B2 produktene (som jeg kan huske).
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by ugn View Post
                                Er man moderator(slave) så er man moderator og må finne seg i det!
                                Bare å si opp jobben og melde seg arb.ledig hos NAV, de har en egen stønadsordning for "moderatorer på forum".
                                Jeg håper for guds skyld at folk så mellom linjene her. Hvis noen tar seg nær av dette er de vel hårsåre....
                                Ole Petter Holelien
                                Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                                Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                                Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                                Comment

                                Working...
                                X