Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil dette anlegget fungere bra?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Veldig grei kasse siden den krever så liten plass, men spiller den virkelig bedre enn DS300 12''? Må vel være mer futt i en 12''?
    Uansett så må jeg vel ha en annen forsterker hvis jeg skulle velge en slik.

    Comment


    • #17
      Nei, brokobler du to kanaler på den Dynabelen, så er det passe
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Bassoflove View Post
        Sitat:
        Opprinnelig postet av ugn
        Ser man det.. bra avanse på disse ser det ut til.
        det bør det jo være.. hva skal man ellers leve av
        __________________
        Focal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio.no

        Lurer fortsatt på hva som menes med "man".... Konkret Hvem eller hva er "MAN"????

        Eks:det bør det jo være..hva skal JEG ellers leve av. Er det slik det egentlig skal være?

        Edit: Bare glem at jeg spurte.... Hvis Eirik Andre ikke vet hvem "man" er sier de jo bare litt......
        Ok hvis du tror at jeg ikke vet hva jeg skiver om så får jeg forklare med teskjeer da...

        Man i dette tilfelle er de som velger å leve av å selge bilstereo. Om det er importør eller en forhandler. Det nytter ikke å selge bilstereo for kostpris når den personen som enten er forhandler eller importør får sinn første regning vil da denne personens firma gå konkurs.

        Så jeg tenker ikke på meg selv, jeg lever ikke av å selge bilstereo. Men om jeg skulle gjort det ville jeg jo at firma skulle gå rundt, betalt strøm, husleie, regnskapsfører etc Og jeg ville kunne ta ut lønn så jeg kunne betalt private regninger også.

        Så om det elementet det er snakk om her, kan nok hende selges med tap, men det tror jeg ikke er mye.. den avansen fra en levrandør bør han jo ha.. han vil tjene penger når han selger til forhandler som også vil tjene penger på å selge det videre til sluttbruker.
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #19
          Originally posted by Erik André View Post
          Ok hvis du tror at jeg ikke vet hva jeg skiver om så får jeg forklare med teskjeer da...

          Man i dette tilfelle er de som velger å leve av å selge bilstereo. Om det er importør eller en forhandler. Det nytter ikke å selge bilstereo for kostpris når den personen som enten er forhandler eller importør får sinn første regning vil da denne personens firma gå konkurs.

          Så jeg tenker ikke på meg selv, jeg lever ikke av å selge bilstereo. Men om jeg skulle gjort det ville jeg jo at firma skulle gå rundt, betalt strøm, husleie, regnskapsfører etc Og jeg ville kunne ta ut lønn så jeg kunne betalt private regninger også.

          Så om det elementet det er snakk om her, kan nok hende selges med tap, men det tror jeg ikke er mye.. den avansen fra en levrandør bør han jo ha.. han vil tjene penger når han selger til forhandler som også vil tjene penger på å selge det videre til sluttbruker.
          Du fattet virkelig ikke hva jeg var ute etter her.....
          Hvorfor skriver du ikke Ice Audio,eller Knut,Kari eller hvem det er som skriver(selv om en ser hvem som er innelogget med det aktuelle nicket.... I dette tilfellet deg Erik André.) Det jeg ønsket du gjerne kunne ha skrevet var f.eks .....noenplasser må jeg jo tjene penger.
          Ikke: .....noenplasser må MAN tjene penger

          You get my point now? Jeg interesserer meg ikke så mye hva folk har i husleie,strøm osv(i forb. med den aktuelle sjappa).
          Koster subkassa 2990,- og selges for 1290,-,ja da gjør jeg vel en bra handel.
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #20
            Man bruker vell ordtrykket "man" når det ikke bare gjelder en enkelt person akkurat som Erik Andre mener her. Her er det jo ikke snakk om bare et individ eller en spesifik bedrift, men alle de som lever av å selge bilstereo. Hadde det vært sånn at Erik hadde et enkeltmannsfåretak hvor han ene og alene sto for innkjøp, salg, regnskap osv og i tillegg snakket kun for seg selv hadde det blitt noe helt annet, men sånn som jeg har forstått det så er ikke dette tilfelle i denne saken.
            Som feks første ord i dette inlegget. Er ikke bare jeg som bruker det ordet og jeg bruker det ganske ofte. Litt enklere enn å skrive (ganske mange eller folk flest).

            Foreslår at moderator enten sletter eller flytter all OT her så tråden kan brukes til det den skal.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by TheCharger View Post
              Man bruker vell ordtrykket "man" når det ikke bare gjelder en enkelt person akkurat som Erik Andre mener her. Her er det jo ikke snakk om bare et individ eller en spesifik bedrift, men alle de som lever av å selge bilstereo. Hadde det vært sånn at Erik hadde et enkeltmannsfåretak hvor han ene og alene sto for innkjøp, salg, regnskap osv og i tillegg snakket kun for seg selv hadde det blitt noe helt annet, men sånn som jeg har forstått det så er ikke dette tilfelle i denne saken.
              Som feks første ord i dette inlegget. Er ikke bare jeg som bruker det ordet og jeg bruker det ganske ofte. Litt enklere enn å skrive (ganske mange eller folk flest).

              Foreslår at moderator enten sletter eller flytter all OT her så tråden kan brukes til det den skal.
              Jeg vet hva ordet "MAN" står for.... Men jeg vil vite fra Forum Pøbelen om han virkelig ikke klarer å skrive konkret hvem det gjaldt "som skulle tjene penger" eller om Eirik hadde begynt på prate for "alle"....

              Ja flytt eller slett OT.... Ikke bare jeg som ikke klarer å komme med saklige begrunnelser om hvorfor en ordlegger seg eller hva det menes...eller om det foreligger dårlige karakterer i Norsk da det var skole. (jeg hadde "G" i Norsk for den saks skyld)
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #22
                Originally posted by Bassoflove View Post
                Jeg vet hva ordet "MAN" står for.... Men jeg vil vite fra Forum Pøbelen om han virkelig ikke klarer å skrive konkret hvem det gjaldt "som skulle tjene penger" eller om Eirik hadde begynt på prate for "alle"....

                Ja flytt eller slett OT.... Ikke bare jeg som ikke klarer å komme med saklige begrunnelser om hvorfor en ordlegger seg eller hva det menes...eller om det foreligger dårlige karakterer i Norsk da det var skole. (jeg hadde "G" i Norsk for den saks skyld)
                ehh Hva er galt med å si at utsalgssteder selger varer til mer enn selvkost? Om det er ikea, rema 1000 eller hvemsomhelst..
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Bassoflove View Post
                  Jeg vet hva ordet "MAN" står for.... Men jeg vil vite fra Forum Pøbelen om han virkelig ikke klarer å skrive konkret hvem det gjaldt "som skulle tjene penger" eller om Eirik hadde begynt på prate for "alle"....
                  )
                  [Forumpøbel]
                  Man står for ALLE som lever av å selge bilstereo ja.. er ikke å prate for alle det vettu, er du dum?
                  i dette tilfelle må det vel bety Installbay som tjener penger på det, en annen gang er det ice audio, en tredje gang er det Lyd på Hjul i Bodø for alt jeg bryr meg... men driver man butikk så må man tjene penger.. er eneste jeg har prøvd å si... er det så jævlig vanskelig å få inn i den trange nøtta di...
                  [/Forumpøbel]

                  Erik Foresten.. ikke Eirik når du snakker om meg takk
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #24
                    hånda med en pose popcorn er meget nært microen nå

                    drit i å diskutere grammatikk her da, blir så jævla mye rot.
                    alle forhandlere har avanse og det kommer vi ikke utenom hvis vi skal handle i norge, hvilket i allefall jeg foretrekker
                    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Bassoflove View Post
                      Koster subkassa 2990,- og selges for 1290,-,ja da gjør jeg vel en bra handel.
                      Beklager, men jeg er sterkt uenig
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                      Comment


                      • #26
                        Og hvem skal sette den endelige streken? Men for all del, morro med diskusjoner
                        så lenge det ikke ender opp med forumslåsskamp. Så bare å splitte den ut eller noe.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Erik André View Post
                          [Forumpøbel]
                          Man står for ALLE som lever av å selge bilstereo ja.. er ikke å prate for alle det vettu, er du dum?
                          i dette tilfelle må det vel bety Installbay som tjener penger på det, en annen gang er det ice audio, en tredje gang er det Lyd på Hjul i Bodø for alt jeg bryr meg... men driver man butikk så må man tjene penger.. er eneste jeg har prøvd å si... er det så jævlig vanskelig å få inn i den trange nøtta di...
                          [/Forumpøbel]

                          Erik Foresten.. ikke Eirik når du snakker om meg takk
                          Ikke begynn å sette spørsmål om hvor intelligent jeg er osv.... ved å sprre om jeg er dum,eller trang i nøtta.
                          Erik, Har du virkelig avtalt med disse på forumet,at du snakker om dem når du sier "MAN"? Er det virkelig så vanskelig å si hvem det gjelder konkret?
                          Nå har det blitt kværulert fram og tilbake i ca 2 sider bare for at du Erik ikke klarte å ta til deg at det ordet MAN er diffust og DÅRLIG ORDVALG.

                          PS: JEG ønsker IKKE at jeg er med i ordet MAN hvis du skulle være så (u)heldig å måtte benytte ordet igjen...
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • #28
                            er det mulig

                            men men, god fredags underholdning dette...

                            Comment


                            • #29
                              Sukk.. dette blir for dumt bol.
                              Kan noen stenge tråden?
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by ugn View Post
                                Sukk.. dette blir for dumt bol.
                                Kan noen stenge tråden?
                                Så nå er det liksom jeg som er den store stygge ulven fordi JEG mente at Erik burde gi faen i å snakke for "alle andre" og heller bruke et anna ordvalg.....?

                                Men det er greit når Erik kommer med jævla OT,og ikke jeg HÆ???
                                No Windows-crap,just Mac Power

                                Comment

                                Working...
                                X