Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil dette anlegget fungere bra?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Bassoflove View Post
    Så nå er det liksom jeg som er den store stygge ulven fordi JEG mente at Erik burde gi faen i å snakke for "alle andre" og heller bruke et anna ordvalg.....?

    Men det er greit når Erik kommer med jævla OT,og ikke jeg HÆ???
    Beklager, men i denne tråden skjønner jeg ikke et spøtt av hva du maser om.
    Jeg ser ikke hvordan man kan missforstå "hva skal man ellers leve av " så inni hampen som du gjør her.

    Eneste jeg er litt enig i er at OT fra litt høyere rangerte medlemmer tollereres mer enn andre, men kan ikke si jeg har latt blodtrykket mitt øke av den grunn. Synes egentlig det er helt greit, ligger som oftest noe i det de sier.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #32
      Det EA kom med først var da i det minste saklig, og en helt normal måte å formulere seg på. Resten er bare tragisk. Helt utrolig at det går å synke så lavt.
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

      Comment


      • #33
        Jeg maser om at ordet MAN burde vært byttet ut med den aktuelle det gjelder.

        Så nå har tråden utviklet seg som forventet.

        Når en "høytstående" forumbruker kommer med OT er det greit,men ikke for den "yngre" forumbruker. Så nå har da enkelte blitt mere værdt enn andre? (Nazisme?)

        Dere syns vel at dette også blir for dumt.....eller????
        No Windows-crap,just Mac Power

        Comment


        • #34
          jeg vedder trusa mi på at 99% av dem som leser denne tråden forstår hva EA skriver og mener her.

          Comment


          • #35
            Bol:
            Vet ikke helt hva jeg skal si.. men nei, dessverre, det er ikke nazisme som gjør at vi synes du oppfører deg TRAGISK.
            Hallo, les igjennom tråden fra side 1 på nytt så kanskje du ser poenget.. jeg kunne skrevet akkurat det EA skrev (altså "man").
            At du av en eller annen grunn klikker i vinkel på ordet, det forstår jeg rett og slett ikke.

            Kan vi snart stenge denne tråden og helst slette den, dette blir bare for dumt.
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #36
              Originally posted by pgoutlaw View Post
              jeg vedder trusa mi på at 99% av dem som leser denne tråden forstår hva EA skriver og mener her.
              Det var IKKE poenget mitt.....

              Jeg betviler ikke at 99% av de som leste dette forstår tråden.
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #37
                Originally posted by ugn View Post
                Bol:
                Vet ikke helt hva jeg skal si.. men nei, dessverre, det er ikke nazisme som gjør at vi synes du oppfører deg TRAGISK.
                Hallo, les igjennom tråden fra side 1 på nytt så kanskje du ser poenget.. jeg kunne skrevet akkurat det EA skrev (altså "man").
                At du av en eller annen grunn klikker i vinkel på ordet, det forstår jeg rett og slett ikke.

                Kan vi snart stenge denne tråden og helst slette den, dette blir bare for dumt.
                Det stememer.... Jeg klikker på det bruk av MAN ordet,og hvis det var til bry for noen hadde det blitt bytta ut med noe konkret med en gang. I stede ble det til flere sider som ikke har ført frem til annet enn kverulering....
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #38
                  Men herregud da BOL, jeg mente jo ingen konkrete.. jeg mente alle de som selger bilstereo.. hvor mange ganger må jeg fortelle det... om du vil at jeg skal mene noen konkrete så får du finne på noen å gå å legg deg!!

                  så må du ha lykke til i norsk timen på Mandag!!
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #39
                    Og folk klager på at JEG kverulerer
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #40
                      Og da hadde det blitt: og hva skal Bilstereobutikkene ellers leve av...

                      Er det så jævla vanskelig å skrive?
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Bassoflove View Post
                        Og da hadde det blitt: og hva skal Bilstereobutikkene ellers leve av...

                        Er det så jævla vanskelig å skrive?
                        Ågud. Denne grøfta her blir stadig dypere..
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Bassoflove View Post
                          Og da hadde det blitt: og hva skal Bilstereobutikkene ellers leve av...

                          Er det så jævla vanskelig å skrive?
                          Hva med bilstereoLEVRANDØRENE???

                          Makan, trur du burde hatt M i Norsk jeg
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • #43
                            Glenn og Erik, nå må dere (og resten) slutte og krangle. Blodtrykksmåleren har ikke godt av sånt.

                            Men Glenn, ordet man, kan brukes til så mangt, og i dette tilfellet, funker ordet.
                            Ta et eksempel: "Om det ikke blir laget mer kake, tjener man ikke på kakesalg."

                            Originally posted by Ordbok
                            II man ub pron (sm o s mann, påvirkning fra ty. man) bare som subj: en (III), folk m- kan hva m- vil / m- har ikke godt av nikotin / m- kan aldri vite
                            Men nå stenger jeg tråden.
                            Om dere vil fortsette, kom på IRC! Der krangler vi hver dag :P
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment

                            Working...
                            X