Announcement

Collapse
No announcement yet.

www.lydibilen.no introduserer LIB-3500.1D!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • www.lydibilen.no introduserer LIB-3500.1D!

    Produktnyhet fra www.lydibilen.no

    Vi lanserer nå vår nyeste monoblokk LIB-3500.1D:

    Dette er en ny og solid forsterker i samme serie som LIB-5000.1D og LIB-7000.1D.
    LIB-3500.1D yter hele 3500 watt RMS i 1 ohm.

    Vi kjører nå et svært godt introduksjonstilbud på denne nye modellen:

    Introduksjonspris: kr. 4979
    Veiledende pris: kr. 5999

    Tilbudet finner du her: lydibilen.no/LIB-3500.1D

    Vi informerer også om at LIB-5000.1D og LIB-7000.1D er tilbake på lager.

    Mvh
    Torje Hop
    Hop Audio - www.lydibilen.no
    LIB, XS Power

  • #2
    Kommer til å bli ute av lager på null komma niks
    ?

    Comment


    • #3
      Mvh
      Torje Hop
      Hop Audio - www.lydibilen.no
      LIB, XS Power

      Comment


      • #4
        Konge! Har trua på disse! Bare å vente på erfaringer her nå. Skulle gjerne prøvde de nye blokkene sjøl.
        You know, Im all about that bass...

        Comment


        • #5
          så snasen ut den der. Lønner seg nesten og oppgradere til 16v batterier og justerbar lade regulator til dynamo


          mvh kim
          Last edited by kimafro; 17-11-2012, 17:33.

          Comment


          • #6
            Bumper denne!
            Mvh
            Torje Hop
            Hop Audio - www.lydibilen.no
            LIB, XS Power

            Comment


            • #7
              Originally posted by kimafro View Post
              så snasen ut den der. Lønner seg nesten og oppgradere til 16v batterier og justerbar lade regulator til dynamo


              mvh kim
              Ja det hørtes veldig lurt ut. Hvordan lyspærer, styringsmoduler osv skal du bruke da?
              Mvh
              Pål Andréas Bryng
              Bilstereosenteret.no
              Vi forhandler bl.a.:
              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


              Følg oss på Facebook
              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

              Comment


              • #8
                Ser jeg har skrid litt feil.hehe. mente 14v batteri


                mvh kim

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
                  Ja det hørtes veldig lurt ut. Hvordan lyspærer, styringsmoduler osv skal du bruke da?
                  Går jo fint an å legge opp egen 16V dynamo med eget batteri, og egen krets, helt utenom bilens normale strømnett

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ismann8 View Post
                    Går jo fint an å legge opp egen 16V dynamo med eget batteri, og egen krets, helt utenom bilens normale strømnett
                    en kan kjøre opp til 16v uten at det skal skade elekronikken i bilen. en ser jo på youtube at over dammen så bkir det mere populert og kjøre med 16v system. men ved nermere ettertanke så koster jo det fort noen kr også.

                    Comment


                    • #11
                      Er anbefalt opp til 15v, over det så kan elektronikken streike :/

                      Må nesten ha en lukka 16v krets da ja.. Men først gått igjennom det stresset så hadde jeg nå bygga 18v med engang

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by kimafro View Post
                        Ser jeg har skrid litt feil.hehe. mente 14v batteri


                        mvh kim
                        Kan du ikke linke til et slikt batteri a? Sånn at jeg forstår hva du mener.
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #13
                          Lurer også på hva det er som "lønner seg" med tanke på at den er oppgitt til å yte 700W mer på 16V kontra 14.4V. Blir garantert dyrere å bygge om enn å kjøpe en til forsterker, da har man plutselig 3500w mer kontra 700w mer for de penga man skal bygge om til 2 separate strømsystemer i bilen..

                          Hadde vært mer opptatt av hvor mange ampere man kan levere ved 14V enn å prøve å øke voltstyrken i systemet..
                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ugn View Post
                            Kan du ikke linke til et slikt batteri a? Sånn at jeg forstår hva du mener.
                            http://store.mechmanhighoutputaltern...ax-amps-2400a/

                            Men har surra litt ja. glem den kommentaren min.hehe

                            var denne jeg kikket på for lenge siden. http://www.youtube.com/watch?v=9TNpK3e-m5Q

                            men ville ikke kjørt min egen bil med så høy spenning


                            mvh kim
                            Last edited by kimafro; 25-11-2012, 19:20.

                            Comment

                            Working...
                            X