Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med pioneer spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    men på biler med can-bus så må man bruke isoovergang som er laget for de.
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #17
      men på biler med can-bus så må man bruke isoovergang som er laget for de.
      // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
      //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
      Mvh
      Rune Kvaal

      Comment


      • #18
        Originally posted by HLS View Post
        men på biler med can-bus så må man bruke isoovergang som er laget for de.
        Nå har det seg slik at det finnes flere bus'er enn canbus, og i tilfellet her så var det hastighets signalet, denne sitter i isokontakten, dette er og en bus, denne kan også være samme ledning som brukes til å lese av feil lageret på motorstyreenhet, abs og styreenhet til automat kasse, så feilkobling kan føre til en del rare feil canbus i vag er to tvinnede ledere, denne bus'n er en enleder, så når man bare skal sette inn en CD spiller må man være sikker på koblingene.

        Comment


        • #19
          Jeg kan ikke forstå at problemet kan komme av dårlig jording eller kontakter eller jording/strøm/signalkabler blabla til spilleren. Har prøvd altmulig merkelig.

          Du skiftet bare spiller så var problemet borte?

          Jeg kommer nok til å gjøre det samme. Har latt meg friste litt av Clarion NZ503, men mulig det blir en annen. Litt "redd" for Pioneer som er kjent for å ha en del "utfordringer". Tror kanskje problemet ligger i selve spilleren hos meg, men vet ikke om jeg "gidder" å levere den inn.

          Comment

          Working...
          X