Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan lader en et tomt Kinetik-batteri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Det var pakket med en "smarteske" fra posten med 3-4-5mm papprundt batteriet og tykkt brettet papp i begge endene. Så det skulle tåle en god støyt. Men det er jo begrenset hva noe sånt ville ha tålt dah.
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #47
      Hvis det er sånn nogenlunde godt spenn fra alle kanter i forpakningen kan dem ikke skylde på det. For det betyr jo med andre ord at dem sikkert har mistet det i bakken eller slengt det fra kant til kant istedenfor å legge det fint ned. Men dog også lurt å skrive på "fragile" eller "må behandles forsiktig" på pakningen.
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #48
        Jeg så vekta på pakken,og den veide 12,2 kg. Ut ifra mitt ståsted burde pakken overleve et fall på et betong-gulv fra ca 1-1,5mtr alt avhenger hvordan det lander. Men her var det ikke synelige skader hverken i hjørnene eller andre plasser. Så mistanken går jo i retning av at de har mista det ganske høyt ned.
        Vel dette blir bare synsing,så vi får vente å se hva dette blir til.
        No Windows-crap,just Mac Power

        Comment


        • #49
          Bassdal:
          eg har prøvd ALT med dessa kinetik batteria (hadde 7stk hc800 og et hc1400) og ALLE døde plutseleg ut. uten å bli brukt. stor skuffelse.

          hørte so mye skryt om batteria. kommer aldri til å kjøpe kinetik igjen.

          DDAUdio.no:
          huff. Høres ut som om dere har vært skikkelig uheldig. Forhandler eller ikke, så nekter jeg å tro at dette er noe som skjer ofte, for kinetik selges jo i lassevis verden over, og hadde dem vært så dårlige så hadde vel folk sluttet å kjøpe?

          Men dere har, om kinetik er dårlig eller ikke, vært skikkelig uheldig altså. Kan tenke meg det har svidd litt for deg hvertfall bassdal. 8 batterier?









          det kan hende eg har kun vert uheldig men det hadde vert "greit" om det hadde kun skjedd med et batteri då hadde eg forstått det var en feil en plass men med 8 då begynner eg å lure litt. 6 hadde en spenning frå 2 til 7v.. 2andre var døde.

          uten å bli brukt ein einaste gang begynner eg å lure.

          eg har no 2 stk vision batteri so vart brukt i eine sommerbilen i sommer og anlegget trakk en "smule" strøm og batteria
          fekk seg mye knekker. og lite lading og mye musikk. lada dei oppigjen når eg vinterparkerte bilen og tatt div tester og dei er like fine som når dei var nye...

          Det var sånne batteri eg var på jakt etter når eg kjøpte kinetik, beklager å sei det folkens/forhandlere, men eg har prøvd div typer batteri, men kinetik får dei som vil kose seg med! (mye penger ut av vinduet for min del)

          Comment

          Working...
          X