Announcement

Collapse
No announcement yet.

2-din spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Gå for Gladen komponentsett, de gir god lyd for pengene Det DD settet har jeg prøvd og jeg må si jeg var mer imponert over Gladen settene
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      Gladen Aerospace, Zero, SQL, SQL Dual og SQX er alle nice og kan anbefales fra min side. Da har du noe i alle prisklasser
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #18
        Det komponentsettet fra RF får jeg til 2000.- per sett.. Tenker da at det lønner seg istedet for 2stk sett med DD f.eks

        Rockford Fosgate T3652-S får jeg til 3200.- per sett, men da må jeg vente en stund slik at jeg kan ta meg råd til 2 sett.
        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

        Comment


        • #19
          Noen grunn til at du må ha to sett da?
          Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

          Comment


          • #20
            Må jo ha et sett foran og et bak? jeg har plass til 6.5" både foran og bak i dørene, samt plass til diskanter foran.
            Vet ikke om det er org diskanter bak, det vil vise seg. Men isåfall får jeg plassere diskantene en lur plass.

            I bakdørene tenkte jeg litt på og ha et hakk dårligere komponentsett (T1652S), men tror det er likegreit med T2652S ettersom prisen er såpass god.
            It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
            Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

            Comment


            • #21
              Ok, du forteller ikke hvorfor du må ha et sett bak. Har du ofte passasjerer baki, og har du på musikk mens du kjører med mange i bilen?

              Hvis det er trangt budsjett er det liten vits med høyttalere i bakdørene hvis det stort sett bare er deg i bilen, og du er ute etter god lyd.
              Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

              Comment


              • #22
                Monterte just 2 par sett DD CS 6.5 i en kompis sin Passat 01 mod drevet av en JBL PX-300.4. Syntes det spilte knall til prisen :-)
                Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
                Hifonics XX-Colossus II
                Kinetik HC2400
                Club 140dB +

                Comment

                Working...
                X