Announcement

Collapse
No announcement yet.

Godkjenne senk, HJELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Godkjenne senk, HJELP

    Hei, kjøpte en passat for 6mnd sida ca, med senk.. men den va ikkje godkjendt i vognkortet å eg fekk ikkje med papir. Eg tenkte å prøve å få tak i papir so eg får godkjenne det, kunne få kjøpe for 250kr med noken, men måtte vete nøyaktig ka merke å "versjon" det va. Noken som veit kordan eg finne det ut?

    Alt som står på mine e: FK Automotive G37, Caution gas filled, Adjustable height. Fjørene e blå å demperane gule Det e det eg har sett på dei vertfall, det står på demperane bak

  • #2
    Send mail te fk i tyskland å oppi nummerret så sender drm nye papirer te deg
    2 loud

    Comment


    • #3
      Ka nummer? g37 greia?

      Comment


      • #4
        Står et nummer på fjærene, eller gjorde iallfall det når de var nye. Mulig de har montert det slik at nummeret står inn mot innerskjermen og at man må se etter med et speil slik biltilsynet garantert kommer til å gjøre.

        De vil kreve at dette nr finnes, om det er slitt vekk eller fjørene har rusta slik at ytterlaget med lakk har gått bort, så vil dette ikke bli godkjent desverre.
        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

        Comment


        • #5
          Hmm okay spørs om eg må ha nye då e de et langt tal? Noken som veit det?

          Comment


          • #6
            Bare kjøp coiloversa som jeg har du, så får du med pappirer!:P

            Comment


            • #7
              Sikkert 10+ siffer/bokstaver.. finner du ikke dette på alle 4 fjørene så får du ikke dette godkjent, så bare ut å lete.
              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

              Comment


              • #8
                Ja trur eg må det mats

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Giuseppe View Post
                  Hmm okay spørs om eg må ha nye då e de et langt tal? Noken som veit det?
                  Ta å dropp dialekta og les reglene.
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by neptyr View Post
                    Ta å dropp dialekta og les reglene.
                    Oy oy.. Føler på meg at noen har stått opp med 'gæli' bein idag:P

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by matsemann1 View Post
                      Oy oy.. Føler på meg at noen har stått opp med 'gæli' bein idag:P
                      Nah, bare prøve å få litt skikk på ting igjen. Dialektskriving på online media er så helt sinnsykt irriterende.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by matsemann1 View Post
                        Oy oy.. Føler på meg at noen har stått opp med 'gæli' bein idag:P
                        Heller at noen faktisk endelig gidder å si ifra.
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #13
                          Fint å si ifra altså, men hello! Det går Ann å si ifra på en litt mer ordentlig måte... Bare det jeg ville frem til

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by matsemann1 View Post
                            Fint å si ifra altså, men hello! Det går Ann å si ifra på en litt mer ordentlig måte... Bare det jeg ville frem til
                            Leste posten til neptyr og finner ingenting som tilsier at det ikke var gjort på en ordentlig måte.

                            - droppe dialekt
                            - lese regler

                            Pent og ryddig.


                            Alt for mye "trjøndærrr" og "norrlajns" dialekter her inne. Noen ganger må man lese poster flere ganger for å skjønne hva folk forsøker å kommunisere.

                            Thumbs up!
                            Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by matsemann1 View Post
                              Fint å si ifra altså, men hello! Det går Ann å si ifra på en litt mer ordentlig måte... Bare det jeg ville frem til
                              Hårsår: check.
                              Mvh
                              Rolf Try Nygård

                              Comment

                              Working...
                              X