Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hei, hvem er du?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Howdy folks!!

    Stig Johansson her.
    Jobber hos Bilradiospesialisten Sandnes som (snart ansvarlig) montør og litt selger. Jobbet der i godt over 4 år og stortrives.
    Aldri konkurrert innin bilstereo og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. Men bygger fordi det er gøy og for å få litt mer kompetanse og ideer. Og ikke minst for musikk er godt for sjelen
    Mvh
    Stig Johansson

    Comment


    • #17
      Hei alle sammen.
      Tore Borgerud, har kun drevet med bilstereo i et par år så jeg regner meg selv som helt fesk i dette. Kommer til å være med på en del Emma (SQ) konkurranser i år. Starta veldig sent med Bilstereo og bygging av lyd i bil (43år) men synes dette er gøy, håper å få bedre kompetanse etter hvert.

      Mvh
      Tore
      1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
      Pioneer, AD, Audison, Soundstream

      Comment


      • #18


        Thomas Aune

        Generelt nybegynner på dette dere kaller Bilstereo..(Fikla litt i ett år)

        Men ser frem til å lære mye her av dere som kan dette

        Mvh
        Thomas
        --->Thomas<---

        Comment


        • #19
          Originally posted by Jonny.B View Post
          jonny børset,driver å syssler med bilstereo på fritiden,....har vel konkurert i over 10 år nå (huff)...blitt NM mester 3 år i klassen proff lyd,og vunnet ett hav av delkonkuranser,og har bla slått en team pioneer europe bil,som til dags dato er min største opplevelse,foruten da min datter ble født.

          Konge !! Ingenting er som følelsen av å slå en Team bortsjemt bil ??
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #20
            He he he he he he he... Dritbra, Jonny!!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jonny.B View Post
              jonny børset,driver å syssler med bilstereo på fritiden,bilmekanikker hos ford til daglig. har eget verksted som jeg leier sammens med en kompis,begge oss to konkurerer aktivt i EMMA....driver litt småsalg for installbay,egentlig bare til kompiser som skal konkurere eller skal ha "tyngre" utstyr....har vel konkurert i over 10 år nå (huff)...blitt NM mester 3 år i klassen proff lyd,og vunnet ett hav av delkonkuranser,og har bla slått en team pioneer europe bil,som til dags dato er min største opplevelse,foruten da min datter ble født.
              Det må jeg si Jonny.. Viste ikke at det var så stort for deg. Du får ta opp kampen videre i år også da
              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

              Comment


              • #22
                Jonas Tautra
                22 år og bor i kalde Tana i Finnmark
                Drevet med lyd siden 12-13års alderen og bilstereo siden jeg var 16 år.
                "Satser" både lydtrykk og lydkvalitet
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #23
                  Marius Fadum 22 år fra
                  Stokke i Vestfold

                  Alltid vært veldig inntressert i musikk og god lyd..

                  Bilen jeg har nå, er første med ordentlige komponenter, og som jeg har brukt tid å penger på å få bra.

                  Liker SQ fremfor SPL, men det er jo moro med trøkk og.

                  Må bare si at det er helt sjef at så mange med kompetanse fra forskjellige grener innen bilstereo samles her og hjelper sånne som meg

                  Kjempebra tiltak
                  96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
                  Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
                  tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

                  Comment


                  • #24
                    Stian Kolås
                    20 år
                    Bor på lindås, ca 1 time nord for bergen.
                    Utdannet bilmekaniker.
                    Jobber som verkstedsmedarbeider. Dvs Vedlikehold og kontroll av løfteutstyr hos AGR på Mongstad.
                    Liten kunskap innen bilstereo foreløpig, men bygger stort prosjekt for å lære.
                    Hatt interessen et par år, men ikke bygget seriøst før nå.
                    Last edited by Pipen; 25-11-2007, 23:12.
                    Mvh Stian Kolås
                    -75 Volvo 242: Soundstream -75 Audi 50LS:Prosjekt
                    - 92 Honda Civic VTi. Gamle ODR Civicen http://bil.autodb.no/autodb/frame_se...8;_cmd=similar

                    Comment


                    • #25
                      Lars William
                      16 år.
                      hatt intresse for lyd og bilstereo de 3 siste årene.
                      har vært med på flere bilstereo innstallasjoner, og driver med ett lite prosjekt i passaten min
                      Går GK mekk, og har videre tenkt å utdanne meg som mekaniker innen tunge eller lette kjøretøy
                      LarsWilli
                      Calibra 2.0I

                      Comment


                      • #26
                        Anders Fleischer.

                        26år
                        jobber for InstallBay Trading A/S å er medeier av Installbay Hamar A/S

                        holdt på med bilstereokonkuranser siden jeg var 16år.

                        Norsk, Svensk og Europeisk mester i bilstereo, Fikk Pris for beste stereoinstallasjon i Europa i 2003

                        interesserer meg for det meste som har med bil og stereo

                        Comment


                        • #27
                          Espen heter jeg.
                          17 år (18 til sommern)
                          Bor og kommer ifra Elverum, og går på skole på Hamar akkurat nå..

                          Har fått førstebilen i garasjen ved juletider, en strøken (både motor og utseendemessig) 91' Golf 2.
                          Planer for den akkurat nå er å få inn spiller, frontsett, og deretter forsterker & sub mot sommeren eller høsten.

                          Har ikke koblet så alt for mye bilstereo selv, men har peiling og interesse for strøm og elektronikk så mye går bra.
                          Har koblet opp en 4-5 stereoannlegg (bare småtteri i forhold til mange av dere her inne), men har gitt meg en viss peiling og erfaring samtidlig som jeg har lest en del om bilstereo siden jeg var en 13-14 år..

                          Ellers interesserer jeg meg for sport, data/IT, musikk&film og bil!

                          Jeg er kanskje ikke den som kommer til å poste så alt for mye, men er her heller for å lese og skaffe meg erfaringer, og få noen tips om det er rom for det til de som er litt mer på nybegynnerstadiet også.

                          Bra at det er kommet opp et forum/nettsted som virker som er seriøse på bilstereo, veit det er folk her som virkelig kan det, og det er det brukt for!

                          Ønsker dere som startet og driver dette lykke til!
                          Last edited by espennyh; 17-02-2007, 01:32.
                          - VAGifisert

                          Comment


                          • #28
                            Morten Hansen
                            26år (27 iår da )

                            Jobber som tømrer og ene eier ( ) i enkelmanns foretaket Mdesign, hvor jeg selg og monterer stereo, styling, felg og dekk+++

                            Har drevet med bil og modifikasjoner i en årrekke men har først i de siste årene begynt med stereo.

                            Er notorisk bilinntresert og lider av arbeid adhd

                            Comment


                            • #29
                              ketil wikstrand
                              27 år

                              har pusla med bilstereo siden 1992
                              har vært med på noen DB drag å drar nå over på pen lyd i bil

                              har vært ganske aktiv på bygging i d siste sammen med THolandsli

                              satser på å få litt go lyd i sierran min i løpet av våren
                              ting trenger ikke koste sjorta for å være bra

                              2004 Focus ST170

                              Comment


                              • #30
                                ole kristian 17 år og kommer fra råholt ..
                                har vært intrisert i bilsterio siden jeg fikk min første bil subber av min onkel og da var jeg 13 år men brukte subbern inne da hehe..
                                går på skole nå . men på fitida driver jeg og fikkser opp bmwn min den er snart klar for gate bil mangler bare lakken og noe små fikks .. elsker god lyd og extremt med bass så for jeg høre en ulyd i noe da er det bare og fikkse det eller kjøpe nytt .. hehe
                                Last edited by bmwfreak; 17-02-2007, 02:16.
                                Digital Designs. hertz .usamp .alpine
                                bil uten lyd og bass er som og dra seg ned i en dass

                                Comment

                                Working...
                                X