Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kenwood DNX5120 eller DDX512 - diverse spm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kenwood DNX5120 eller DDX512 - diverse spm

    Vurderer å kjøpe en av nevnte enheter i utlandet når jeg skal på tur, ser de er svært gunstig priset samt har fått god omtale og videoer på youtube som viser funksjonaliteten og hastighet fra f.ex ipod imponerte.

    Jeg lurer derfor på om noen har erfaring med lykvaliteten fra disse samt, evt om noen har advarsler bortsett fra litt bugs her og der.

    Jeg lurer også på om det er mulig å sonefrigjøre dvd spillern ikke noe krise igrunn siden jeg kan ta backups av de jeg har kjøpt om nødvendig men litt greit å vite. Forskjellen på disse to er vel en tusenlapp i pris og den ene inneholder garmin gps mens den andre gjør det ikke.

    Tenkte å ha denne som hovedenhet opp mot en alpine 4x150 digital forsterker som igjen er koblet opp mot mb quart 216 toppserien (husker ikke bokstavserien i hodet) og en JL Audio 10w6v2-d4 subwoofer. Jeg bruker med andre ord ikke forsterkeren i selve spilleren. På sikt har jeg planer om å bytte den ut med en 7" touch pc skjerm og bygge en carputer ned i reservehjulsbrønnen sammen med forsterker og subelement, men i og med at jeg vil ha lyd NÅ og ikke har tid til å finne ut hvilke komponenter og hvilke løsninger jeg bør gå for er dette et prosjekt for fremtiden.

    Takker for alle innspill.

    Last edited by n0stra; 15-06-2008, 04:20.

  • #2
    Endte opp med å kjøpe selv om man ikke fikk respons her var såpass rimelig samt at jeg trenger en spiller nå i sommer.

    Comment


    • #3
      Tror ikke du har gjort noe dumt kjøp

      Men har du fått norske kart og slikt?
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment

      Working...
      X