Announcement

Collapse
No announcement yet.

SE-IRM290 Hodetelefon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SE-IRM290 Hodetelefon

    Lurte på ang. denne hodetelefonen. er det slik at disse pioneer hodetelefonene fungerer bare til bestemte skjermer. litt rart de produserer de slik at de ikke går over ens med andre. står inne på pioneer at den bare fungere med den nyeste skjermen. 7900 eller hva den het igjen. er dette tilfelle eller er det sånn???

  • #2
    Tror de mener at den kun fungerer sammen med den nye skjermen, fordi de eldre skjermene deres ikke har IR sender/mottager. Jeg er ganske sikker på disse fungerer fint med alle skjermer som har IR, ikke bare pioneer.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Originally posted by InstallBay View Post
      Tror de mener at den kun fungerer sammen med den nye skjermen, fordi de eldre skjermene deres ikke har IR sender/mottager. Jeg er ganske sikker på disse fungerer fint med alle skjermer som har IR, ikke bare pioneer.
      oki. sånn og forstå. mente de gamle skjerme hadde det også jeg. men kan hende jeg har lest feil et sted. har de gamle 6200 skjermene til pioneer. for på skjermene er det noe sånt motaker greier. men kan hende det bare er for fjernkontroll. men vil den fungere på hovedspilleren da. vis den har ir mottaker/sender. har avh-5700 og 5900 spillerene.

      Comment

      Working...
      X