Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Avic-D3 og Touran

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer Avic-D3 og Touran

    Heia folkens,
    Last edited by NorthViking; 22-12-2011, 14:46.

  • #2
    overgang til rattkontroll kan jeg skaffe deg.. du trenger mest sannsynlig en ramme rundt spilleren også.. (de svarte på siden av spillern du ser på bildet der)

    send meg en PM
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by NorthViking View Post
      Heia folkens,

      Da har jeg omsider tatt mot til å oppgradere den elendige standard Volkswagen stereoen i Bilen.

      Har kjøpt meg en pent brukt Pioneer Avic-D3 DIN2 spiller fra Ebay England. I tillegg har jeg bestilt kompatibel iPod kabel og boks for innsetting av spilleren.

      Men, lurer på noen ting. Jeg er helt ny på dette. Hva slags plugg trenger jeg for å kunne bruke multifunksjonsknappene på rattet mot spilleren?

      Har sett hundrevis av 7" LCD`er på Ebay. Noen som har noen anbefalinger?

      Er det noe hokus pokus og koble disse mot Pioneer spilleren?

      Takknemmelig for all hjelp..



      Og, er det ellers noe jeg trenger til monteringen?
      Har alt du trenger på lager.
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment


      • #4
        Hei,
        Har bestilt monteringsrammen som er ment for spilleren, men mangler som sagt dingsen for å bruke multifunksjonsrattet. Ja, trenger sikkert også rammet Erik nevnte for å gjøre det hele kosmetisk.

        Har noen en samlet pris å tilby for disse tingene?

        Comment


        • #5
          Du tenker på interface-adapteren? Det er som du ser ikke noe problem å få tak i
          Interface er diiiiigg!! hehe
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Drar opp denne... Noen som vet med 100% sikkerhet at alle funksjoner vil fungere med multifunksjonsratt og D3? Mener å ha lest at en kun får styrt volum og f.eks. ikke skifte sang

            Comment

            Working...
            X