Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan lader en et tomt Kinetik-batteri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    hjelper ikke at du liker de som privatperson når du driver et firma som selger batteriene :P sorry mac! hehe
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #32
      Man liker vel det man har brukt mye penger på helt til det går i stykker, da er det bare dritt:P

      Comment


      • #33
        Hehe såklart. Men du skjønte nok hva jeg mente, Eirik

        Har ikke hørt noe om dette på utenlandske forumer i det hele tatt, men finner du noe må du vær så god poste det her. Er det så ufattelig ustabilt som det kan se ut til gjør det ikke noe å advare andre, men synes bare det er litt rart når jeg ikke finner noe om det på andre forumer lissom (kanskje meg som er helt gnomings med søkemotorer på forumer? )
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment


        • #34
          hvor gammelt er batteriet? Jeg har apollo. Der tok en celle kvelden etter ett år. Var innom dynabel der jeg handlet det å fikk nytt på minuttet. Har vel hørt div. om kinetick så har styrt unna de.
          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

          Comment


          • #35
            Originally posted by biffen071278 View Post
            hvor gammelt er batteriet? Jeg har apollo. Der tok en celle kvelden etter ett år. Var innom dynabel der jeg handlet det å fikk nytt på minuttet. Har vel hørt div. om kinetick så har styrt unna de.
            Det var lite brukt. Sto i en bil i 6 mnd. Ladet regelmessig etter at det ble lagret. Virka fint og da det kom til meg var det ikke strøm på det. Men selger opplyste om at det ikke var strøm,og at det burde bli ladet. Dette var vel etter at det var sendt,men uansett.... Jeg mistenker ikke selger for å ha prøvd å lure meg.
            Hvis det er sånn med Kinetik-batterier at de plutselig blir ødelagt uten forvarsel,så tror jeg det er siste gangen jeg prøvrt det merket.
            Men det at det plutselig tar kveld må jo være en garantisak,eller?

            Bol
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #36
              Dere får jo sende batteriene nedover da alle mann, hehehe

              Comment


              • #37
                Da har jeg vært en tur på Ford-Senteret der jeg har et par kompiser som jobber og prøvd å få strøm på batteriet. Men til ingen nytte.
                Kjørte flere sykluser med Boost/starthjelp og diagnose men like forbanna dødt. Målte 7,71 volt forresten.
                Så nå er siste håp på Posten. Men jeg har ikke troa for at jeg kommer noe vei dær heller.
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #38
                  Sucks da! Jeg har hatt et Apollo-batteri fra dynaBel liggende i to år nå, ladet det i fjor engang, og startet bilen min med det i august i år. Fantastisk holdbarhet, praktisk talt ingen selvutlading i det hele tatt! :O

                  Nå skal jeg i alle fall holde meg langt vekk fra Kinetik.

                  Comment


                  • #39
                    Personlig har jeg meeeget god erfaring med Kinetik, og vil absolutt anbefale det. MEN, ser av flere andre at kvaliteten ikke er helt til å stole på.

                    Men som sagt, personlig har jeg ingenting å klage på med de batteriene
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Typhon View Post
                      Personlig har jeg meeeget god erfaring med Kinetik, og vil absolutt anbefale det. MEN, ser av flere andre at kvaliteten ikke er helt til å stole på.

                      Men som sagt, personlig har jeg ingenting å klage på med de batteriene
                      Rart med det. Noen er uheldige,mens flesteparten er fornøyde. Men som skrevet tidligere har Odyssey-batteriene holdt lengre(tenker på at forhandler kun har fått tilbake 2 stykker på den tiden han har solg de)
                      Og Kinetik har flere vært plaget. Hvis det ikke er sånn opplegg at begynner først en å åpner kjeften,så er det flere som gjør det samme.
                      Kunne jo tatt en Spansk en,og sagt:Faen dette PC 925 batteriet virker ikke. Flere som har samme problem? Og sett hva som har skjedd dah.
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #41
                        Ikkesant Typisk det at folk følger strømmen.

                        Som sagt, null stress når jeg lot bilen stå i 3 måneder og startet like fint i kulda i vinter. Men, de batteriene har jevlig blitt ladet med skikkelig lader og. Kan ha noe å si det
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #42
                          Har hele tiden lada mitt kinetic batteri jevnelig med ctek lader, men likevel så tok d kvelden, mitt er ikke dødt d da, d tar ladning men holder ikke på spenningen,drar vel motoren et par runder, og da tapper d seg drastisk.
                          Har prata med Pål og skal få nytt, men d tar tid da d ikke er inne no batteri for øyeblikket.
                          Ronny Karlsen
                          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                          Comment


                          • #43
                            En liten oppdatering her.
                            Var på posten og skrev sånn skademelding+ at jeg leverte det ifra meg sånn at det skulle bli sendt vidre sørover til de som tok seg av sånne saker. Hadde heldigvis ikke kasta emballasjen,så det ble levert inn NØYAKTIG åssen jeg fikk det. Hu post-funksjonær-dama mente det var for dårlig pakket,men det er jo værdt et forsøk å høre hva de sier.... Ska holde dere oppdatert.

                            Bol
                            No Windows-crap,just Mac Power

                            Comment


                            • #44
                              Om det kom i kinetik forpakning er det vel absolutt ikke dårlig pakket? Eller pakket selger selv i egen emballasje?
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

                              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                              Comment


                              • #45
                                Er jo så typisk posten å skylde på pakkinga da
                                Ronny Karlsen
                                02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                                96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                                Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                                Comment

                                Working...
                                X