Announcement

Collapse
No announcement yet.

OT-Posting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OT-Posting

    Sittet å lest litt igjennom de siste dagene, og den OT postinga må det bli slutt på.
    SPESIELT i salgsdelen.

    Jeg sletter uten forvarsel, samme gjør de andre moderatorene.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

  • #2
    BRA!!!

    Det trengs her på forumet, dette har blitt diskutert en del på IRC-kanalen også...

    VELDIG BRA at dere tar tak i dette "problemet", slik at vi kan heve forumets verdi til det det en gang var igjen
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Støtter denne fullt ut!
      Og synes folk kan kutte kraftig ned på lysten på å trykke "legg til svar" knappen. Mange tråder er fullt av poster med en setning som akkurat så vidt har noe med temaet å gjøre.. Rimelig unødvendig og gjør bare forumet uoversiktlig. Finnes tross alt en IRC-kanal der man kan småsnakke om fjortiser og popcorn
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        Syntes gjerne dere kan slette uten forvarsel i alle prosjekt trådene også, selv om jeg skjønner at det blir MYE å gjøre om dere skal slette all OT som er i de trådene...

        Personlig gidder jeg ikke lenger å lese/se gjennom prosjektene, nettopp pga. dette.. Må jo bla gjennom minst 3-4 sider mellom hver gang det er noe som har noe med prosjektet å gjøre, resten er bare svada!
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Ett forslag når det gjelder prosjektene. Hva med en tråd der man poster bilder og forklarer prosjektet sitt, og en egen tråd der man kan diskutere fast og løst rundt selve prosjektet?

          Er selv enig i at det er slitsomt å se igjennom prosjekttrådene som er utrolig lange.

          Alternativt så kunne de som lager prosjekttråder vært mer flinke til å reserve de 4-5 første postene i tråden sin og fortløpende editert i starten av tråden med bilder og slikt. Da slipper man lese igjennom alle sidene for å faktisk se hva som har blitt gjort i prosjektet.

          Comment


          • #6
            Originally posted by trustno1 View Post
            alternativt så kunne de som lager prosjekttråder vært mer flinke til å reserve de 4-5 første postene i tråden sin og fortløpende editert i starten av tråden med bilder og slikt.
            eller: redigert 1. post etter som fremgang skjer? er det noen begrensning tekst per innlegg?
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • #7
              Originally posted by omegadti View Post
              eller: redigert 1. post etter som fremgang skjer? er det noen begrensning tekst per innlegg?
              Jeg tror det. Litt opp og ned hvilke forum man bruker, og hvilke begrensninger admin har satt.

              Comment


              • #8
                Originally posted by trustno1 View Post
                (...)Hva med en tråd der man poster bilder og forklarer prosjektet sitt, og en egen tråd der man kan diskutere fast og løst rundt selve prosjektet?

                Er selv enig i at det er slitsomt å se igjennom prosjekttrådene som er utrolig lange.

                Alternativt så kunne de som lager prosjekttråder vært mer flinke til å reserve de 4-5 første postene i tråden sin og fortløpende editert i starten av tråden med bilder og slikt. Da slipper man lese igjennom alle sidene for å faktisk se hva som har blitt gjort i prosjektet.
                Alternativt kan man poste bildene i denne tråden når man blir ferdig med noe:

                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7551

                Comment


                • #9
                  Jeg syns ikke løsningen med bilder på kun 1. side på prosjekter er så god.
                  Da får man ikke informasjon om hvordan ting er gjort og hva man har brukt osv, med mindre trådstarteren er meget dyktig på pirke bilder i god kvalitet, men det blir uansett kjedelig og måtte veksle mello 1. og siste side i en tråd for og få helheten.
                  Mulig jeg er trangsynt ellernoe, men sån fungerer det for meg værtfall.
                  But ey! Nå har tillogmed denne tråden gått til off topic.
                  VW Corrado - Prosjekt bil
                  Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                  It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                  I´m BANKRUPT - A G60 owner

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Oekern View Post
                    Jeg syns ikke løsningen med bilder på kun 1. side på prosjekter er så god.
                    Da får man ikke informasjon om hvordan ting er gjort og hva man har brukt osv, med mindre trådstarteren er meget dyktig på pirke bilder i god kvalitet, men det blir uansett kjedelig og måtte veksle mello 1. og siste side i en tråd for og få helheten.
                    Mulig jeg er trangsynt ellernoe, men sån fungerer det for meg værtfall.
                    But ey! Nå har tillogmed denne tråden gått til off topic.
                    Synnes ikke tråden er off topic. Dette omhandler hvordan unngå å gå offtopic.

                    Ingenting som hindrer trådstarter i å legge til kommentar under hvert bilde som forklarer hva som har skjedd. Er det diskusjoner senere i tråden så kan trådstarter være flink med å oppdatere det i første post.

                    Comment


                    • #11
                      Forslag til prosjekttråder.

                      Man kan lage to prosjekt seksjoner. Slik som på Steve Meads forum.
                      Uninterrupped Build Logs kaller han den seksjon for.
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #12
                        Ser veldig gjerne at folk rapportere OT når det skjer, så gjør dere jobben lettere for moderatorer / meg.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          neptyr: Har trådstarter noe han/hun skulle sagt (iforhold til tråden sin)?
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #14
                            TakeTheTime har et poeng. Syns trådstarter bør være den eneste til å kunne klage på avsporinger.

                            Comment


                            • #15
                              Jeg synes hvertfall han (eller hun, men sjeldent ) skal få bestemme litt...
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment

                              Working...
                              X