Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liker knapp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Liker knapp

    Er det mye styr å ordne en slik?
    Kunne vært et lite friskt pust med en slik en

  • #2


    Done
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      Og poenget er? Skal vi være som Facebook?
      Det er fullt mulig å gi ryktepoeng slik systemet er i dag, og jeg synes at man skal holde seg til det
      Er jo bare å trykke på , for å gi vedkommende som har startet/postet i tråden et ryktepoeng, noe jeg personlig mener har mer nytte for seg, enn en liker-knapp
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #4
        Originally posted by J.T. View Post
        Og poenget er? Skal vi være som Facebook?
        Det er fullt mulig å gi ryktepoeng slik systemet er i dag, og jeg synes at man skal holde seg til det
        Er jo bare å trykke på , for å gi vedkommende som har startet/postet i tråden et ryktepoeng, noe jeg personlig mener har mer nytte for seg, enn en liker-knapp

        Ness tenkte bare det kunne være morro på vg nett har de en slik funksjon, blir bare mer og mer utbredt, hadde kanskje spart forumet for enkelte innlegg, er du enig med en dude i en diskusjon kunne du bare trykt på liker knappen i stedet for å skrive bla bla bla pisspreik bla bla

        Ja vektskåla er mer nyttig
        Men blir den brukt da? er det alle som vet hva den er til?
        Var uansett ikke et nytt rykte poeng system jeg hadde i tankene da.

        Men det ser ut til at det ikke er noen stor mangel dette her så bare glem det

        Comment


        • #5
          skulle akkurat til og foreslå det men ser det alt er blitt det.

          synes det hadde vært fint og hatt det, da kan du eventuelt vise at du er ening i et innlegg eventuelt et forslå, sånn at f.eks noen spørr om et par forsterkere hvem han skal velge er det greit og klikke liker på det den ene foreslår enn og måtte skrive et innlegg om at du er enig med det valget greit for de som lurer på ting og når flere ting blir foreslått at han kan se hva det er folk er mest enig i

          synes det hadde vært fint med en sånn knapp jeg
          spiller: pioneer p88
          front: Hertz MLK 165
          sub: polk sr104 x2
          forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

          Comment


          • #6
            *TTT liker dette*
            Sånn kan man også gjøre.
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              lettere med en knapp da også slipper mann så mange poster
              spiller: pioneer p88
              front: Hertz MLK 165
              sub: polk sr104 x2
              forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

              Comment


              • #8
                Det er nok unødvendig søppelposting på forumet. Trenger absolutt ikke denne funksjonen!
                Dere kan like så mye dere vil på facebook
                Jonas Tautra
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment

                Working...
                X