Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny Spiller

    Er på utkikk etter en ny spiller. Må ha litt justeringsmuligheter.

    Har sett litt på Pioneer DEH-P88RS II og Alpine CDA- 9887R.

    Har alltid hatt Pioneer-spillere, kanskje på tide å prøve noe annet?

    Hvilken av disse burde jeg velge? Eller burde jeg velge en annen spiller?

    På forhånd Takk for hjelpen!

  • #2
    Kenwood KDC-6047U og KDC-BT60 har EQ, tidskomp og delefilter. Et billig alternativ. Men har dynabel, eller noen andre, 88RS-II på tilbud ennå, så finner du ikke bedre spiller til prisen
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Takk for svar.

      Hva er den store forskjellen på Pioneer DEH-P88RS II og Alpine CDA- 9887R?

      Comment


      • #4
        Correct me if im wrong, men eneste hovedforskjellen er vell at du kan justere Høyre og Venstre side iduviduelt på Pioneern.

        Har 9887 og er strålende fornøyd.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #5
          ...men ikke nødvendig visst man ikke vet hvordan man bruker det. tipper det er over 90% som ikke har bruk for det.

          Comment


          • #6
            Hva med KENWOOD KDCW7644UY?

            3xLinje(4V) ut, BT,tidskomp.
            Testvinner i bladet auto hifi okt/nov 09

            http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4278

            Comment


            • #7
              Originally posted by GENEXXA View Post
              Correct me if im wrong, men eneste hovedforskjellen er vell at du kan justere Høyre og Venstre side iduviduelt på Pioneern.

              Har 9887 og er strålende fornøyd.
              Takk for svar. Tror ikke jeg trenger den justeringen.

              Originally posted by pgoutlaw View Post
              ...men ikke nødvendig visst man ikke vet hvordan man bruker det. tipper det er over 90% som ikke har bruk for det.
              Jeg er vell en av 90% som ikke ikke har behov for det

              Originally posted by Elutstyr1 View Post
              Hva med KENWOOD KDCW7644UY?

              3xLinje(4V) ut, BT,tidskomp.
              Testvinner i bladet auto hifi okt/nov 09

              http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=4278

              Takk for tilbudet, men er ikke interessert i kenwood. Står mellom Alpine eller Pioneer.

              Comment


              • #8
                Alpine eller Pioneer er gode valg ja. Og L/R er vel ikke nødvendig for de fleste nei,
                men jeg bytter nå for å få det også - nå er jeg litt sær på det, blir aldri bra nok vøtt.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #9
                  Justere hva da? EQ? Håper ikke dere mener tidskorrigeringen?

                  Pioneer eller Alpine, blir litt som BMW VS Audi. Begge to er bra biler, men en Audi eier mener som regel at Audi er best og motsatt. Så det er opp til deg å bestemme hvilke menyer og frontplate ser best ut.

                  Personlig så syns jeg Pioneer ser best ut.
                  Mvh. Damir

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dammed View Post
                    Justere hva da? EQ? Håper ikke dere mener tidskorrigeringen?

                    Pioneer eller Alpine, blir litt som BMW VS Audi. Begge to er bra biler, men en Audi eier mener som regel at Audi er best og motsatt. Så det er opp til deg å bestemme hvilke menyer og frontplate ser best ut.

                    Personlig så syns jeg Pioneer ser best ut.
                    Der sa du det!
                    Bra sagt, blir nok selv å gå for Pioneer framover
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • #11
                      Denne diskusjon om "hva er best av....." har vært diskutert opp&ned+ i mente.... Det har også vært en kar her på forumet som testa disse to aktuelle "Toppmodellene" opp mot hverandre,og mener at P88´en gikk knepent av med seieren.
                      Det som JEG har av erfaring med P88´en er ikke spesielt positiv akkurat. Det eneste jeg har på pluss siden for Pioneer sin side er at Fjernkontrollen er MYYYE,MYYYYE,MYYYYYYYE bedre og at utseende er kansje litt bedre.
                      Men det var alt...

                      Elutstyr: Var innom ei lokal sjappe og fikk se den 6047´en fra Kenwood. Fin,stilig spiller tenkte jeg og vridde på volum-knappen.... Men hva faen.... Masse streker som går opp&ned når en justerer lyden. Nei,vil jeg ha slik på "min" spiller? NEI.... Går dette an å slå av på disse spillerne? Og kansje få tall i stedet?
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Dammed View Post
                        Justere hva da? EQ? Håper ikke dere mener tidskorrigeringen?

                        Pioneer eller Alpine, blir litt som BMW VS Audi. Begge to er bra biler, men en Audi eier mener som regel at Audi er best og motsatt. Så det er opp til deg å bestemme hvilke menyer og frontplate ser best ut.

                        Personlig så syns jeg Pioneer ser best ut.
                        Mener EQ. Da takthetime skulle hjelpe meg med å stille inn anlegget mitt fikk jeg lov til å se på anlegget hans. Han hadde en Alpine CDA-9885R. Han hadde mange instillinger på den i forhold til hva jeg hadde på min Pioneer DEH-7200SD og han kunne ha aktiv deling.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gooner87 View Post
                          Mener EQ. Da takthetime skulle hjelpe meg med å stille inn anlegget mitt fikk jeg lov til å se på anlegget hans. Han hadde en Alpine CDA-9885R. Han hadde mange instillinger på den i forhold til hva jeg hadde på min Pioneer DEH-7200SD og han kunne ha aktiv deling.
                          Correction: Alpine 9855r Ble du passelig fornøyd? Som nevnt er jeg ingen lydjusteringsekspert, men jeg prøvde.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #14
                            Ja ble ganske fornøyd Takk for at du prøvde. Mulighet til å hjelpe meg igjen etter å ha fått inn ny spiller, frontsett og sub?

                            Comment


                            • #15
                              Jada det kan jeg få til, kan jo bare møtes på samme sted. Hvordan spiller skal du ha? Det Focal-settet ditt er jo egentlig bra nok det...?
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment

                              Working...
                              X