Announcement

Collapse
No announcement yet.

IT Spesialisten (Digital Design Norge)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IT Spesialisten (Digital Design Norge)

    Heisann!

    Lager denne tråden slik at dere kan komme med ris og ros til oss etterhvert som dere handler. Vi blir alltid glad for ros og vi kan alltids forbedre oss ved hjelp av ris
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 09:28.
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Kjøpte en Optoma HD800X-LV projektor av IT-Spesialisten, billigere hos han en hos Komplett! Rask levering, utrolig bra produkt og god kundeservice, Meget fornøyd med handelen

    Comment


    • #3
      IT Spesialisten (Digital Design Norge)

      Etter å sett rundt om kring på forsterkere på bruktmarkedet, kom jeg over en demobrukt DD a4 forsterker.
      Tengte at kanskje det var på tide å teste DD.
      Sa ifra til IT-Spesialisten at jeg var interisert.
      men viste seg at økonomien ikke var på plass, så de holdte den av omtrent en måned (!) for meg, å så sende.
      I dag fikk jeg forsterkeren og den så ut som ny!
      Forsterkeren spilte bra og så bra ut. De sendte jo også med et luftfilter til bilen uten noen ekstra kostnader.

      Jeg kan anbefale IT Spesialisten (Digital Design Norge) på det sterkeste, da de satser på god service og fornøyde kunder.

      (jeg ble iallfall en fornøyd kunde)

      Mvh Even S. Jensen
      Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 01:43.
      Mvh Even S. Jensen
      Tlf 41091189
      Digital Designs, nothing is even close!

      Comment


      • #4
        Nok en fornøyd kunde =)

        Gjorde en liten handel med IT Spesialisten. Veldig raske tilbakemeldinger å veldig god service og varer blei sendt veldig raskt. Og ikke minst godt tilbud =) Kan annbefales.

        Comment


        • #5
          Godt og seie herifra også.
          hengte meg på tilbudet om øreplugger, glømte heile greia, og han tok kontakt over ei veke etterpå og eg fekk fremdeles samme tilbudet.

          MEN, stusset litt på pakkseddelen.. der var prisen mindre enn det eg hadde betalt.. ??

          uansett bra greier.
          Tor Even -
          Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
          Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
          The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

          Comment


          • #6
            Det var innkjøpsprisen uten frakt, moms og toll medregnet. Må ha glemt å ta den av
            Last edited by DD-Henrik; 16-03-2016, 23:34.
            Tidligere importør for Digital Designs,
            overtatt av www.dynaBel.no.

            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

            Comment


            • #7
              Må bare bukke og nikke til Henrik jeg også

              Helt utrolig til kjapp respons på alle svar da jeg skulle handle ett frontsett av han, meget snill pris fikk jeg på dette også, og nå etter montering kan jeg ikke si annet enn at lyden i frontsettet var BEDRE enn det han påsto (og over mine forventninger til den prisen)

              Som en liten påskebonus fikk jeg også ett Powerfilter som skal monteres og prøves etter hvert...

              Kommer helt klart til å handle her igjen, etter å ha fått slik kunde behandling

              Tusen takk Henrik...

              Comment


              • #8
                Har handlet nok en gang av Henrik på DD Audio. Fortsatt fornøyd med kundebehandling og raske svar og selvfølgelig gode tilbud. Kan fortsatt annbefales

                Comment


                • #9
                  Slenger meg med på denne tråden jeg også...
                  Handlet et sett Diskanter til min søsters Volvo 360,og fikk de overraskende billig. God Service og Hyggelig person å ha med å gjøre...

                  ANBEFALES!!!!!!
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • #10
                    Må nesten slenge meg på denne her jeg også
                    Den 12.juni bestemte jeg meg for å bestille 1stk. DDM1b og 2stk. DD1512 dobbelspole.
                    Elementene lå på lager i Sverige, mens monoblokka er ny av årets modell, så det tok litt tid og få den inn til Sverige, og enda lenger tid og få varene inn til Norge pga. DHL.
                    Men, onsdag som var, så hadde alle varene kommet opp til Tynset
                    Da hadde Henrik allerede bestilt taxi på fredag for å hente varene på DHL-sentralen, som DHL ikke klarte å levere til han på 2(!) dager. Dette da fra sin sentral i Kr.sand og hjem til han.

                    Henrik har alltid svart på mine henvendelser, så og si døgnet rundt.
                    Han har stått på for at jeg skulle få varene mine fortest mulig, selvom blokka er ny av årets modell, og DHL klarte å somle bort ei uke i frakt.

                    Prisen har jeg heller ingen ting å si på, han overrasker stort på den fronten

                    Så, jeg kan trygt anbefale Henrik og Digital Designs Norge som selger
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                    Comment


                    • #11
                      Kan egentlig bare hive meg på her, fikk pakke i posten idag med 2stk 1508DVC elementer, og har fått flere oppdateringer underveis på hvor langt i løypa de var komt, samt sporingsnummer på pm 20min etter de var innlevert på posten At posten bruker 5 dager å få 2 esker fra Kristiansand til Stord er en annen sak... Fikk en veldig fin pris på elementene også Anbefales
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • #12
                        Da må jeg også få lov til å skryte litt av denne karen. Meget bra service og kjapp levering med fantastisk oppfølging!

                        ANBEFALES virkelig

                        Edit: Har ofte fått pakker før hvor ting ligger og slenger inni en pappeske, men det var ikke tilfellet med denne karen. Og må også skryte av måten DD pakker inn subbene på!
                        Last edited by Hifonic; 17-07-2009, 13:40.
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #13
                          Må si jeg er storfornøyd med servicen din Kommer til og handle av deg i ettertid!

                          Anbefales på det sterkeste

                          Comment


                          • #14
                            Fornøyd igjen =)

                            Da var handel nr 3 i rekken fra min side gjennomført, å det var raske tilbakemeldinger og god info fra selgers side. Jeg kan fortsatt annbefale å handle av Henrik Og ikke minst fortsatt gode tilbud + at han glemte at det var jeg som skulle stå for frakten å sendte meg varene fraktfritt istede

                            Comment


                            • #15
                              Anbefaler han her utrolig sterkt. Bestillte et par bassere som han ikke hadde inne eller som ikke var på lageret i sverige. Så han fikk de likesågodt sendt ifra USA, noe som gikk fort og greit. Når de kom fram viste det seg at opphenget i ene basseren hadde løsnet fra chassiet, så jeg tok kontakt igjen og det ordnet seg fort som bare det.

                              Gode priser og super kundebehandling gjør at jeg garantert kommer til å handle mer fra han her ;p
                              Last edited by RazzLezz; 08-09-2009, 23:29.
                              LIB ¤ Pioneer ¤ dynaBel ¤ Apollo

                              Comment

                              Working...
                              X