Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny bil, nytt anlegg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny bil, nytt anlegg!

    Da har jeg endelig investert i en skikkelig bil, og øsnker meg derfor ok+ lyd i den. Har gått til inkjøp av en Alfa Romeo 159 06 modell med kjipeste verdipakka dvs null bose !

    Jeg er totalt grønn når det kommer til bil-anlegg, men har klart og finne ut at bilen har en blaupunkt spiller med søtte for aux utgang, men ikke så mye mer.

    Hvor mye må jeg ut med for å få et ok anlegg ? Jeg kan jo som nevnt ikke en dritt, så å gjøre dette sjøl er rimelig uaktuelt, trenger noen mere eller mindre proffe til å installere greiene for meg.

    Klarer jeg meg da med +/-10k ? Dette vil da være anlegg + montering ?

    Jeg er lydmessig sett ikke mest fan av bare masse bass, har ett klipsch anlegg i stua som leverer masse punch og dette elsker jeg, skjønner jo at jeg ikke når samme høyde for 10k, men hvis jeg kan få snill lillebror i forhold så må jeg vel si meg fornøyd.

    Så er dette nok ? Hvem kan evt gjøre dette for meg ? Tjener jeg mye ved og f.x dra til ett av våre naboland ?
    Er det helt teit og ta dette på ett verksted ?

    Setter pris på svar!


    Hilsen Gaute.

  • #2
    Vil ikke si det er teit å ta dette på et verksted. Vi er ganske mange som lever av å selge og montere bilstereo i Norge. Så hvis det hadde vært teit, hadde vi ikke vært her

    Nei, det lønner seg sjelden å dra til naboer for å kjøpe elekronikk. Dessuten må du da henvende deg ditt om det skulle gå noe galt og du ønsker å reklamere.

    Hvis vi tar for anlegg som spiller veldig bra, til en fornuftig penge, så vil jeg anbefale deg følgende:
    Spiller: Kenwood KDC-5047U til 1895,-
    Høyttalere foran: Eton A1-160 SG til 3595,-
    Bass: Focal SB30A1 til 2190,-
    Forsterker: Cadence F100-5 til 3290
    Kabelsett: InstallBay AK04 til 399,-
    Adaptere høyttalere foran til 249,-
    Demping av to dører til 1200,-
    Totalt kr 12818,-

    Ferdig montert kan jeg levere dette for 15.000. Dette er produkter av veldig høy kvalitet, som vi vet fungerer bra.

    I Alfa 159 har du mulighet for 2-DIN spiller med bl.a navi og bluetooth. Men da kommer du ikke langt før du passerer 20.000 for et komplett anlegg.

    Send meg en PM om dette er av interesse. Du finner info om alle produktene i nettbutikken min. Og vi har alt på lager.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment

    Working...
    X