Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ipad Civic med digital lyd ut!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ipad Civic med digital lyd ut!

    Bil og utstyr;
    Honda Civic 1,4 is soon to be 1.6 VTI
    Medieavspiller-Ipad 1 gen
    SIGNAL INTERFACE PROCESSOR-Audison Bit Ten
    DAC(Digital til analog converter)-HRT Istreamer
    Forsterkere-Audison SrX3 og Hertz 2kanaler
    Komponentsett-Hertz Space 6
    Sub element-Hertz es300D
    Splittblokk-Connection Best BDB 51.1
    Høyttalerkabler komp.sett- CONNECTION BEST SL 214.1 - 2.5MM2
    Dempemateriell-STP


    Upgrades og jobber som gjenstår;
    -Lage ramme og bygge inn iPad
    -Bygge inn varmeapparat kontrollerne lenger nede
    -Bygge inn knappene til nødblink og bakluke varme som måtte fjernes
    -Ny batterikabel og jordingskabel
    -Legge opp nye høyttaler kabler rett fra forsterker til høyttalerne, altså ikke via delefilter
    -Få ideer til bagasjerommet
    -Cleane opp bagasjerommet
    -Bygge garasjerom


    Har helt fra første dag jeg fikk iPadn min hatt lyst å bygge den inn i dashbordet og få den til å samarbeide med stereosystemet. Januar 2011 dro jeg til San Diego, Ca for å "studere"
    i et halvår, etter 6 mnder med leiebil og midten av 90 talls acura integra stereoanlegg økte motivasjonen på for å fortsette her hjemme. I slutten av mai dro jeg faktisk til Santa Clarita med noen kompiser for å besøke fornøyelsesparken six flags der, når kompisen min sa Santa Clarita tenkte jeg med en gang, Hey! er ikke det der Soundman Car Audio holder til?

    (Pioneerene på ipad integrering i bil, var først til å byggen inn og få digital lyd ut, de har forresten en fantastisk youtube miniserie som går;
    http://www.youtube.com/user/soundmancaraudio