Announcement

Collapse
No announcement yet.

svane91 golf mk4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• svane91 golf mk4

hei jeg skal byne og sette opp anlege på nytt etter en litten pause på grunn av bil problemer :/
    men nu skal jeg byne for fulgt igjen.

nå har jeg bestilt.
    16m2 LIB Vibra-Demp,
    8m2 LIB Aku-Demp pakke
    30m LIB-53mm² Strømkabel
    5 LIB-200 A Automatsikring
    2 sett LIB-6550. 6,5" Komponentsett fra LIB.

blir og bruke en kicker zx 2500.1 og en 12" kicker soloX til jeg vet kor høyt jeg blir å satse. bilen er alerede utstyrt med en 220A stinger dynamo
    her er en venn såm jeg hjelpte med og bygge og designe anlege: http://bilstereoforumet.no/showthrea...hlight=svane91
    men bilen ble solgt før vi bei fedig.

skal lege ut noen bilder på hvordan det har sett ut noen gang

sån som det sto først

fikk en 2 plass i EMMA men fant ut at jeg hadde hvore i W4 klassen.

135 med dørene open

her va det før jeg tok alt ut å solgte batteriene, kablene, dør høytalere og 4 kanelen.

vant W2 klassen i konkransen i hammerfest spilte 144db dørene luket

her er alt tatt ut

skule se om jeg fikk bege batteriene foran

MVH Mats S. Erdal

Nice score du fikk til der! Bra prosjekt. Har ikke så veldig sansen for Solo X personlig, men det spilte sikkert høyt i den bilen. Du har jo effekt og strøm nok til å hive inn en skikkelig 15" eller to greie 12" for eksempel.
    Og foressten:
    Kjørte du ned til Oslo for å delta i konkurranser?
    never enough!

Comment

Synes jeg også at det ikke var så ille. Men hadde sikkert hvert bedre om jeg hadde isolert bilen da. Men nu skal det gjøres
      Onklig byne med isolering først. Blir sikkert 3 lag vibra-demp i taket å et lag aku-mate i tak. Og jeg har planer om å lage glassfiber kasse i reserver hjuls buen
      MVH Mats S. Erdal

Comment

Nice!

Dette er vel en bil jeg kan forvente å se på treffene i sommer? :P
        Var du med noe som helst i fjord? Mulig jeg har sett deg uten å huske helt, eller så har jeg sett bilder tidligere.

Comment

ja får nu hoppe på at jeg blir ferdig med det før sesongen er over
          kan jo hvere at du har sed den på bilder på facebook sia til alta bilstereo eller på bilforumet.no
          MVH Mats S. Erdal

Comment

Blir det treff i Alta? Blir det noe termlab eller noen form for konkurrering? Jeg er lysten på å ta turen. Trenger å se om dere Finnmarkinger har noe å stille opp med! Neida!
            never enough!

Comment

Originally posted by bass-freek View Post
              Blir det treff i Alta? Blir det noe termlab eller noen form for konkurrering? Jeg er lysten på å ta turen. Trenger å se om dere Finnmarkinger har noe å stille opp med! Neida!
              Det skal bli et "stort" treff her ja, har dog ikke dato på dette enda. De planlegger sikkert litt enda. Blir DB konk men utenfor noen organisasjoner slik jeg forsto det når jeg snakket med lederne i Alta Gatebil. Bare spill det du vil og se hvem som spiller høyest.

Ingen som jeg vet om her oppe kan hamle opp med veggen din

Comment

Blir jo bomp comp i Hammerfest. Får 3år på rad. Å det er en EMMA konkurranse vet ikke helt når det blir men jeg blir og si fra her på forumet når det er
                MVH Mats S. Erdal

Comment

Skal prøve å komme på evt treff i Alta med noe moro som skal spille ganske bra
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

skal vere bomp comp i hammerfest 27 juli. det trur jeg er støre en d er i alta. i hammerfest har det hvore 35 bilre de andre årene men de har ikke kune had bfrere biler på området. men nu blir d plass til flere.
                    MVH Mats S. Erdal

Comment

Damn, god stemning. Mye som skjer fremover. Hifonic: hva kan vi forvente at du dukker opp med?
                      never enough!

Comment

Det forblir hemmelig inntil jeg eventuelt kommer
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Det er jo fint og ha noen hemmeligheter i blant
                          MVH Mats S. Erdal

Comment

fikk pakke i dag 15mm X 5mm X 4,7 m kobber stang alerede solgt 2,4m så har 2,3m skjøl så d burde holde og i morgen for jeg paken fra http://lydibilen.no/

MVH Mats S. Erdal

Comment

Hvor kjøpte du kobberstanga og til hvilken pris?
                              It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                              Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Working...
                              X