Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alpine,Mosconi,Odyssey Stjålet..!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alpine,Mosconi,Odyssey Stjålet..!

    Hei..

    Har hatt innbrudd i bilen inatt og dette har blitt stjålet:

    Cd spiller: Alpine 178bt.

    Frontsett: Focal krx2 ( Diskantene og delefilter).

    Forsterkere: Mosconi As 200.2 og Mosconi As 65.2.

    Batteri: 1 stk Odyssey 2150.

    Om noen kommer over noe, og har mistanke, så si ifra

    Morten

  • #2
    Helsike asså.
    Jeg kondolerer. Det er virkelig kjipt. Håper det løser seg med forsikring eller at utstyret kanskje dukker opp, sjansen er vel desverre tilstede for at det er tenkt solgt på andre markeder enn her i landet.
    never enough!

    Comment


    • #3
      Originally posted by bass-freek View Post
      Helsike asså.
      Jeg kondolerer. Det er virkelig kjipt. Håper det løser seg med forsikring eller at utstyret kanskje dukker opp, sjansen er vel desverre tilstede for at det er tenkt solgt på andre markeder enn her i landet.
      Det at bilen er rassert og noe utstyr er stjålet er ikke det verste..
      Det som er trist at jeg har brukt sikkert 2 -300 + Arbeidstimer på bygge alt. og at Nm i Espl er nå på Lørdag..

      Heldigvis klarte de ikke bryte opp bakluken, siden jeg har har trikset litt med den.. Så monoblokk og subwooferen klarte de heldigvis ikke ta.. Er maks 10 000,- man får igjen for ettermontert utstyr, så jeg "taper" ikke all verden på det som ble stjålet..

      Comment


      • #4
        Helvete da :/ jeg må inn med alarm tror jeg.
        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

        Comment


        • #5
          Slikt er kjipt
          Går å forsikre fastmontert utstyr for mer enn 10 000. Jeg har opp til 50 000 om jeg ikke husker feil, koster bare noen få hundrelapper i året

          Comment


          • #6
            Stemmer. Jeg har sjekket med gjensidige ang å forsikre mitt mot tyveri.
            Regner med den dekker brann også.

            Kravene de har:

            Anlegget kan ikke overstige 50% av bilens verdi.
            Det må fremvises kvitteringer, eller så må du vise bilen og innholdet til en slags takstmann.
            Du må ha FG-godkjent alarm.

            Så det blir forsikring på meg.
            Da forsikrer jeg så høyt jeg kan, bilen kostet 100k, så da går jeg for 50.000,- og det koster meg knappe 500,- i året.
            Totally worth it.
            It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
            Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

            Comment


            • #7
              hmm må ha dyrere bil da skal man ha STORT anlegg....

              Comment


              • #8
                Har forsikret ettermontert utstyr for 20k utover de 10k som er standard i tyveriforsikringen. Ikke noe regel om verdi på bil i forhold til forsikringsgrense hos Tryg forsikring. Mener jeg betaler noe sånt som 200kr ekstra i året for de 20k.

                Egenandel trekkes jo uansett fra, så om den f.eks er på 4k, og man får dekket 10k, så blir bare 6000 utbetalt.. Det er alltid man selv som får svi når man blir frastjålet noe, har desverre gjentatt erfaring med dette..
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment

                Working...
                X