Jeg har hatt innbrudd i garasjen jeg leier rett utenfor Trondheim og idiotene har forsynt seg med mine Planet Audio Hybrid Vacuum Tube (HVT) forsterkere og en Dali A10WD bass. Forsterkerne er det eneste settet i Norge tror jeg. De er bygd av Zed Audio for PA og har altså rør på inngangstrinnet (se bilder) De ble stjålet fastmontert i ett rack som gjorde at innmaten syntes gjennom plexiglass. For å få til dette måtte bunnplata i forsterkerne fjernes. Disse platene fikk tjuvpakket ikke med seg så forterkerne er nokså gjenkjennbare. Forsterkerne er en HVT7150 og en HVT752, begge to-kanalere. Dali subben var splitter ny og aldri montert.
Det som er så underlig var at ingenting av det andre av verdi i garasjen slik som dekk og felger, annet stereoutstyr (RF og noe anneT ræl) var tatt. Virker nesten som ett bestillingstyveri. Hedldigvis fikk de ikke med seg Focal Utopia frontsettet og McIntosh spilleren min som nå ligger trygt i klesskapet hjemme.
Håper alle kan være på utkikk.
Det som er så underlig var at ingenting av det andre av verdi i garasjen slik som dekk og felger, annet stereoutstyr (RF og noe anneT ræl) var tatt. Virker nesten som ett bestillingstyveri. Hedldigvis fikk de ikke med seg Focal Utopia frontsettet og McIntosh spilleren min som nå ligger trygt i klesskapet hjemme.
Håper alle kan være på utkikk.
Comment