Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sjeldne forsterkere stjålet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sjeldne forsterkere stjålet

    Jeg har hatt innbrudd i garasjen jeg leier rett utenfor Trondheim og idiotene har forsynt seg med mine Planet Audio Hybrid Vacuum Tube (HVT) forsterkere og en Dali A10WD bass. Forsterkerne er det eneste settet i Norge tror jeg. De er bygd av Zed Audio for PA og har altså rør på inngangstrinnet (se bilder) De ble stjålet fastmontert i ett rack som gjorde at innmaten syntes gjennom plexiglass. For å få til dette måtte bunnplata i forsterkerne fjernes. Disse platene fikk tjuvpakket ikke med seg så forterkerne er nokså gjenkjennbare. Forsterkerne er en HVT7150 og en HVT752, begge to-kanalere. Dali subben var splitter ny og aldri montert.










    Det som er så underlig var at ingenting av det andre av verdi i garasjen slik som dekk og felger, annet stereoutstyr (RF og noe anneT ræl) var tatt. Virker nesten som ett bestillingstyveri. Hedldigvis fikk de ikke med seg Focal Utopia frontsettet og McIntosh spilleren min som nå ligger trygt i klesskapet hjemme.

    Håper alle kan være på utkikk.
    Last edited by Sonus; 24-03-2008, 11:40.

  • #2
    merker jeg blir sinna, sånt jævlig tjuvpakk!!
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      selv blit frastjålet stereo for over 12.000 kr i bilen min og vet hvor surt dette er og har enda ikke funni anlegget


      men skal holde øyne åpne om jeg ser denne ampen på nett eller hører om noen som vill selge
      Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

      Comment


      • #4
        Triste nyheter, Sonus!

        Comment


        • #5
          Dette skal man være på utkikk etter!

          Folk som driver på den måten burde vært rett innom en dyreklinikk og fått ett par snitt i pungen, så slipper man fler av dem, jævla tjuvpakk.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            det var synd sonus... men det blir ikke så vanskelig å kjenne disse igjen, ellers er alltid noen forbanede folk som ikke greier å forstå forkjell mellom mitt og ditt men julling hadde de greid å føle på kroppen...
            --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
            -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

            Comment


            • #7
              Hva er tilsvarende i dag? Jeg trenger en bekreftelse fra en bransjeaktør om hva som e rtilsvarende i dag og hva prisen er på dette. Da jeg kjøpte dem av Ragnar Haga Transel, nå RH Semitronic, fikk jeg oppgitt en pris på 9990.- for HVT7150 og 5990.- for HVT752. Er det noen som kan bekreftet dette?

              Saken er politianmeldt og jeg har varslet forsikringsselskapet.

              Comment


              • #8
                Dette var veldig trist da. Håper det kommer til rette igjen.

                Jeg har laget et forslag... kan flere se på det?
                http://bilstereoforumet.no/showthrea...2039#post32039
                Reinhardt

                Comment


                • #9
                  trist...kondolerer. håper tyvene blir tatt...
                  www.mitsubishi-klubben.no

                  Comment


                  • #10
                    Ingen som har sett snurten på dette utstyret enda?
                    Siden tråden er 2 år gammel, er sikkert en eller anne som har sett de.

                    Free bump til Sonus
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • #11
                      Dessverre er det fremdeles ikke noe tegn til utstyret. Jeg anser det som tapt for alltid.

                      En litt rar epsiode som jeg opplevde her om dagen angående en sykkel som jeg ble fra stjålet:

                      For ca 12-13 år siden ble jeg frastjålet en Kona Kula. Jeg var ca 17år og hadde spinket og spart i lang tid til sykkelen som kostet ca 12000.-. 3mnd etter at jeg fikk den ble den stjålet fra utenfor huset til en kamerat jeg var på besøk hos. Den ble aldri meldt stjålet til politiet da det ikke var noe å få igjen på forsikring og jeg tapte alt jeg hadde spart.

                      Nå ca 6mnd siden ble jeg med en venn innom en av hans kollegaer for å se på det nye huset til hans kollega. Og der i garasjen hans står sykkelen min, jeg ble så perpleks at jeg ikke klarte å si noe der og da. Sykkelen var jo akkurat slik den var da den ble stjålet; Custom forhjul, andre dekk etc enn orginalt. I ettertid har jeg ikke forfulgt saken siden jeg ikke kan dokumentere at den er min (har ikke kvittering eller rammenummer lengre) og at jeg aldri politianmeldte det. Men man kan vel si at jeg har ett ensidig anstrengt forhold til denne personen som jeg av og til møter hos min venn. Han vet ikke at jeg vet for å si det slik.

                      Moralen er - Anmeld ALLTID tyveri til politiet uansett om det er en forsikringsak eller ikke.

                      Comment


                      • #12
                        bare å anmelde tyverier ja, men politiet gjør ikke en dritt med det uansett.
                        alle saker bli jo henlagt.

                        Comment


                        • #13
                          Er en fremtid i og stjele bilstereo med andre ord halseth :P hehe
                          Runar E. Olsen ~ Moderator
                          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                          Comment


                          • #14
                            Hehe,ja.. vist man vil være en tyv så :P

                            Comment


                            • #15
                              Hah, syke, sleipe mannen da! Tror jeg hadde spurt ham om hvor han hadde fått den fra, uansett! For å se reaksjonen!

                              Så utrolig irriterende!

                              Comment

                              Working...
                              X