Announcement

Collapse
No announcement yet.

Poengtrekk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poengtrekk

    Lurer litt på om hvor mye poengtrekk det er hvis man har en blå Audison Vrx til frontsett og Crome Vrx 1.500 Audison til bass elementene.Ringte på en i sted.Skal treffes imorgen for en titt.
    Per
    Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
    Audison Music Expression
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
    http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

  • #2
    Poengtrekk? I installasjon? Cirka 0 vil jeg tippe
    Med mindre du stiller i master/expert, der vet jeg ikke om sånt er tatt med i beregningen.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Skulle du ikke i Experienced? Der får du full score om alt av kabler og slikt er forsvarlig sikret, alt sitter fast og det ser ok ut
      Alpine
      Audison
      Hertz
      Soundstream

      Comment


      • #4
        Det ble ikke noe av i år,så jeg får satse på neste år i 3-channel experience.Må jo se hvor mye tid det er til overs etter skole arbeidet.Frykter det blir kun helger igjen å få bilen sånn som den skal/bør være.
        Per
        Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
        Audison Music Expression
        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

        Comment


        • #5
          I exp er det nok ikke snakk om poengtrekk, nei..

          Jeg mener det burde være poengtrekk i høyere klasser, med mindre fargeforskjellen er del av et tema.. Men jeg har på følelsen at jeg sitter litt alene med denne tanken..
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Originally posted by thomasekeli View Post
            I exp er det nok ikke snakk om poengtrekk, nei..

            Jeg mener det burde være poengtrekk i høyere klasser, med mindre fargeforskjellen er del av et tema.. Men jeg har på følelsen at jeg sitter litt alene med denne tanken..
            Det kan være at man ville trekke ett poeng eller to for first optic impression, også i experienced. Bygget skal se ferdig ut. Det kommer jo seff an på hvor eksponert det er montert, er det deksel over så én eller ingen av forsterkerne synes, så er det ikke noe problem, men om det er montert åpent som endel av "designet" av anlegget, så ville jeg trukket på first optic om det var en blå og en chrome forsterker, om dette kke var montert så det så ferdig ut.

            En bil men en hvit og en grønn forskjerm ser ikke ferdig ut!
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • #7
              Med mindre man har de to fargene som et tema, ikke sant.. Si f.eks. at man har "delt" bagasjen i to, en grønn del og en grå del. Da kan det bli direkte stilig.

              Ergo kan man være kreativ og bygge løsninger som tar hånd om problematikken ved å evt. ha handlet forskjellige forsterkere. Evt. bare skjule noe av det, eller alt.

              Men det er i alle fall godt å høre at jeg får støtte fra Jokke
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Originally posted by Joakim View Post

                En bil men en hvit og en grønn forskjerm ser ikke ferdig ut!
                blir det samme som å si at en rød bil med sort panser ikke ser ferdig ut det

                så som thomas sier, er det en del av installasjonen, så bør det jo gå
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                  blir det samme som å si at en rød bil med sort panser ikke ser ferdig ut det

                  så som thomas sier, er det en del av installasjonen, så bør det jo gå
                  Sort panser er jo "akseptert" som en del av stylinga på mange biler, og vil da ikke være det samme.
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #10
                    blir jo bare nødt til å poste denne da

                    www.eirikaspaas.com

                    Comment


                    • #11
                      Kollegaen min hadde en slik Polo Harlekin, med Ronal sine Bamsefelger
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                        blir det samme som å si at en rød bil med sort panser ikke ser ferdig ut det

                        så som thomas sier, er det en del av installasjonen, så bør det jo gå
                        Altså.. En gul polo med en feit slask inni ser heeelt ferdig ut! :P
                        Fått sving på ergometersykkelen eller?
                        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          lol.. Fikk du den Eirik

                          Jeg for min del er helt i mot "biler med sort panser". Ikke bare ser det uferdig ut - men i langt over halvparten av tilfellene ser det jo faen meg ikke ut i måneskinn....(!) Men fake carbon-styling-klistremerker tar fremdeles kaka..

                          Såeh.... Uansett, finnes det et tema, så ok. Slik som meg i 2008-sesongen, Tema var UFERDIG. Da er alt lov...
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                          Comment

                          Working...
                          X