Announcement

Collapse
No announcement yet.

svidd monoblokk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • svidd monoblokk

    Har ingen anelse om hvordan dette har kjedd.

    Har over lengre tid kjørt med 2 basser.Alt var bra.
    I det siste bare 1 bass alt bra.Og i dag koblet jeg til den andre igjen(testet ikke før dette)

    alt er koblet riktig,starter opp spilleren og i det bassforsterkeren skal til å starte så hørtes det ut som om jeg fikk en "syrelekasje"fffsssccchhhhhtttt,og så rett i protect.
    Kunne ikke finne noen feil på koblinger.
    Skjører nå 1 bass +front på 6 kanaleren med de samme koblingene og alt er bra.

    spørsmålet nå er om det er verdt å reparere,eller om det bare er å hive?
    Attached Files

  • #2
    om noen skal kunne finne ut om det er verdt å reparere kunne det være verdt å nevne merke og modell
    men siden det har blitt såpass varmt att aluen i kjøleribbene har smelta så har jeg mine tvil
    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

    Comment


    • #3
      er en BM som jeg ga 3300kr for.
      Sånn sett er det bare å hive,men noe tilsvarende koster fort 10.000kr.
      uansett så er det jævlig synd.
      25kg med elektronikk i dass

      Comment


      • #4
        Wow, det der var en sikkelig smelting, synd
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment


        • #5
          Alt kan repareres, men antagelig så kommer det fort opp i den summen du ga for forsterkeren. Det holder sjeldent å bytte bare de to-tre transistorne som er deffekte, man bør bytte hele rekka ++++++
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            regnet med det.
            får vel rammen inn og henge den på veggen

            Comment

            Working...
            X